Obsessed

Ook ik heb deze vanavond live gezien. Eens met de vorige berichten. Wat een heerlijke bak is dit. Goed tempo, naar mijn mening mooi en gevarieerde effecten en voor 1" goed gevuld.

Echt een dikke box zo op film zeg, blij dat deze nog staat hier. Gaan we ff ontzettend van genieten!

Wederom 1 van de toppers van de avond! Voor het 3e jaar in de collectie en ik blijf 'm geweldig vinden. Tempo is wat omhoog gegaan en dat maakt 'm nog net iets beter. Prachtige heldere kleuren en echt snoeiharde burst. Het wordt wellicht allemaal wat prijzig, maar wat mij betreft gooit Wolff de Poema lijn helemaal vol met deze en de Break Out-achtige boxen.

20231229_203539.jpg

Deze box geschoten tijdens het opening van het bal, samen met de Break Out Box. Ontzettend gave waaier, echt heel vette box. Prijzig is ie ook best wel, maar blij dat ik hem heb kunnen schieten. Zeer welkome toevoeging op ieders collectie.

Blijft een prachtige doos. Het verschil in tempo van de nieuwste batch maakt hem toch wel ineens gruwelijk.

Ga deze wel proberen te pakken als hij ergens te koop komt onder de freak sites, na het zien bij Kuiper oprecht zin in deze kist, om deze zelf te schieten!

Ja ook echt wel genoten van deze box, heerlijk en ook nog eens aardig bestand tegen het weer. Kleuren, burst, tails, spreiding. Dit was wel een toppertje.

Vond deze dan toch juist wat tegenvallen, mede door het andere geweld maar hij stak er niet bovenuit. Prima box, zeker leuk ook i.v.m. waaiereffecten, maar gezien al het andere dat verkrijgbaar is komt deze hier (waarschijnlijk) niet nogmaals in de collectie.

Echt een dikke box zo op film zeg, blij dat deze nog staat hier. Gaan we ff ontzettend van genieten!
Deze box geschoten tijdens het opening van het bal, samen met de Break Out Box. Ontzettend gave waaier, echt heel vette box. Prijzig is ie ook best wel, maar blij dat ik hem heb kunnen schieten. Zeer welkome toevoeging op ieders collectie.
Soms snap ik dingen niet. Maakt verder ook niet uit hoor, trouwens.

Laatst bewerkt:
Dit jaar voor het eerst in bestelling staan. Als ik zo de eerdere reacties mag geloven zeker geen miskoop!

Soms snap ik dingen niet. Maakt verder ook niet uit hoor, trouwens.

Dat kan, maar heel ingewikkeld is het natuurlijk niet. De eerste real life ervaring was niet top, maar gezien ik er 2 had besteld had ik er nog een staan. En die presteerde wel top.

Back
Bovenaan