Oase - واحـَة

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 096
Artikelnaam: Oase - واحـَة
Netto Kruitgewicht: 162,5 gram
Aantal Schoten: info volgt
Effectomschrijving: Sprookjesachtige sterren die, zo lijkt het wel, eindeloos in de hemel blijven hangen. Zeer fel en helder, de sterren lijken op u af te komen!
Tijdsduur: 28 sec
Stijghoogte: 10m
Richtprijs: 27,95
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

096_oase.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie effect omschrijving, alhoewel ik nu toch wel benieuwd wat voor effecten deze cake nou daadwerkelijk bevat? Hier kan je weinig mee.

Ik ben inderdaad benieuwd, mochten de effecten ( blinkers/sterren ) inderdaad zo lang blijven hangen is dit een perfecte cake voor een project met oud en nieuw.

Vond dit een van de betere cakes van gisteravond. Mooie brede strobe icm goede burst. Als productie net zo goed is als samples dan is dit een must-have voor een strobe-beeld.

De witte blinkers zijn goed uitgewerkt zo te zien,
deze lijkt me een mooie.
De effectomschrijving maakt het volgens mij waar:)

Laatst bewerkt:
Lol, deze lijkt wel verdacht veel op de Ballroom Blitz... Maar desalnietteminder een mooi cake! (deze is dacht ik nog duurder ook dan Ballroom Blitz vorig jaar was...)

Dit was nou echt zo een cake die uitblonk gisteravond! Eindelijk mooie dikke blinkers, die mooi lang door blijven gaan.

Samen met de Tanz der vampire uit Duitsland zal deze het erg goed doen in Fan-shape!

Ik vond dit ook een van de toppers van de avond. Mooie witte blinkers die eens niet meteen doven. Dit wordt een leuke om in een blink projectje te verwerken:p.

Ontzettend lange witte blinkers inderdaad....heeft Lesli erg goed voor elkaar de witte blinkers! Superpot dit en erg leuk voor een projectje! :D

Deze viel niet tegen op de demo. Mooie, grote, witte blinker boeketten. Helemaal zoals ik gehoopt had, na hem gezien te hebben op de open dag van Lesli :) Je moet er wel van houden, zo'n cake met slechts 1 effect.

Even op hogere resolutie kijken voor beter beeld. Door de regen is niet alles even duidelijk gefilmd. Er worden twee stuks geschoten.
http://www.youtube.com/watch?v=xJwrb1c5BbY

Er waren bij mij geen blinkers!
Het waren meer witte boeketten, heb geen witte flitsen gezien...
Voor mij de tegenvaller van de avond...

Dit was de grootste miskoop van het jaar zo ongeveer.

Lesli moet samples hebben gebruikt op haar demo's. De zilveren blinkers waren nergens te bekennen. En dat zelfde geld voor de effectgrootte, die viel ook zwaar tegen. Nee het was niet meer dan een 15 shots blok met zilveren peony die heel licht knipperde en waarvan de laatste 3 schoten tegelijk gingen.

En dat terwijl ik op de demo deze cake zag met zware knallen en hele grote boeketten met veel blinkers.

Ik had er meer van verwacht, en was gezien de prijs van 24,95 ook nogal teleurgesteld. Hij is het absoluut niet waard.... Bah :mad:

Back
Bovenaan