O&N 2010 - 2011 bij Ruben

Wat ik me afvraag,heb je een brandplek boven op je hand zitten?

Haha. Goed gezien. Maar nee het is geen brandblaar. Het is wel bloed. Maar dat komt omdat mijn lippen zo waren uitgedroogd na het harde werken en ik om 10 uur iets te hard had gelachen zodat mijn lippen waren uitgescheurd... :frusty:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
En natuurlijk (onder het motto: save the best for last) hierbij ook alle twee de vuurwerkshows die ik heb geschoten.

Show nummer 1:

Let op! Dit zijn alleen de eerste 7 minuten. Daarna hield de camera er mee op.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier de film van Patrick (Tunit) waar de rest inclusief knallende finale wel op staat!
+ YouTube Video

En uiteraard de tweede show.

Deze is gefilmt door het zusje van me vriendin, dat is ook wel te merken! Haar commentaar moet je ook maar weg laten, want dat is van de zotte.

+ YouTube Video

En nog een kleine extra als afsluiter!

+ YouTube Video

Mooie Filmpjes Ruben!! je hebt ook veel gebruik gemaakt van Crown he? Doe ikzelf ook altijd. Welke was dat in de finale met Palmbomen? Heb je de hele show doorgelont? en hoe kan het dat elkaar alles opvolgt, bereken je dat met de lengte van het doorlonten of hoe doe je dat?

Mooie Filmpjes Ruben!! je hebt ook veel gebruik gemaakt van Crown he? Doe ikzelf ook altijd. Welke was dat in de finale met Palmbomen? Heb je de hele show doorgelont? en hoe kan het dat elkaar alles opvolgt, bereken je dat met de lengte van het doorlonten of hoe doe je dat?

Dat moet de Double Brocade King van Showtime (Cafferata) zijn. Hij is gaaf hé!

En inderdaad ik had een aantal Crown producten (Jewel in the Crown, Falling Leaves en Thunder Defense).

Ik heb alles handmatig staan "fakkelen" met een Ignitiontorch (werd geimporteerd door Broekhoff, brand 4 minuten). Het laatste stuk is electronisch gedaan.

Dat moet de Double Brocade King van Showtime (Cafferata) zijn. Hij is gaaf hé!

En inderdaad ik had een aantal Crown producten (Jewel in the Crown, Falling Leaves en Thunder Defense).

Ik heb alles handmatig staan "fakkelen" met een Ignitiontorch (werd geimporteerd door Broekhoff, brand 4 minuten). Het laatste stuk is electronisch gedaan.

Ziet er top uit man, leuke filmpjes ! Is altijd dat er mensen bij een kleine stilte al beginnen te klappen haha, achja, kan gebeuren, kom het maar al te vaak tegen :p. Die hoogmoed is toch wel een top product zeg!

Zij: Denk je dat dit legaal is wat hij hier afschiet ?! Ja weet je wat het is, ik heb eigenlijk 4 terrabite nodig lol :p

Ben trouwens ook benieuwd waar die rookpotjes vandaan komen, zijn dat gewoon die dingen van loots ?

Ja het commentaar van het zusje van mijn vriendin moet je maar even weglaten, dat gaat inderdaad nergens meer over.

En die rookpotten zou ik niet weten. Ik heb dat allemaal niet gehaald. Dat grote groene ding (weet niet welke films/ of hij op film staat) komt uit Polen en de andere (Rood, Wit en Blauw) komen inderdaad ergens uit Belgie naar mijn weten maar daar kan ik ook naast zitten.

Dit jaar was een beetje een rare jaarwisseling. Had de laatste dagen van het jaar lekker met vuurwerk kunnen werken maar daardoor was ik ook totaal gesloopt na 4 dagen. Oud en nieuw ging dus echt onwijs snel voorbij.

De komende jaarwisseling word het heel anders. Dan plan ik om 12 uur een mooi stook uur in, gewoon alles klaarzetten en met een Ignitiontorch er langs gaan. Dat moet gewoon knallen (en fluiten) worden. Dan de show voor in de avond voorbereiden. Word gewoon weer een gekke show, komt helemaal goed. En tijdens de echte jaarwisseling ga ik gewoon los, alsof het een gecontroleerde chaos (?) word.

Maar dat zijn zorgen voor later. Dit jaar was gewoon geweldig. Echt genoten. Dit jaar weet ik nog niet precies wat het mij gaat brengen maar het word leuk!

Tips/commentaar/foutjes hoor ik maar al te graag!
En vergeet de films niet op 1080p te bekijken hé!

Hey Ruben erg mooie filmpjes hoor !

Alleen jammer van het camera werk van de tweede show juist 1 van de mooiste dingen staat er bijna niet op ( die laatste shell )
Verder top.

Ik zou wel iemand anders laten filmen aankomend jaar haha

TOPPER HOOR !

Haha dit was ook helemaal niet volgens de planning dan (het laten filmen door iemand anders met een andere camera). Ik had nog weinig energie over om daar ook nog achter aan te zitten en dit was een makkelijke oplossing.

Hoewel ik met mijn camera dat laatste mooie stukje vuurwerk ook niet geheel had kunnen filmen! :)

Ach, het was mooi voor dit jaar! Volgend jaar maar een rekje met 40- gram pijlen/ grote single- shots als afsluiter? :)

Ja het commentaar van het zusje van mijn vriendin moet je maar even weglaten, dat gaat inderdaad nergens meer over.

En die rookpotten zou ik niet weten. Ik heb dat allemaal niet gehaald. Dat grote groene ding (weet niet welke films/ of hij op film staat) komt uit Polen en de andere (Rood, Wit en Blauw) komen inderdaad ergens uit Belgie naar mijn weten maar daar kan ik ook naast zitten.

Dit jaar was een beetje een rare jaarwisseling. Had de laatste dagen van het jaar lekker met vuurwerk kunnen werken maar daardoor was ik ook totaal gesloopt na 4 dagen. Oud en nieuw ging dus echt onwijs snel voorbij.

De komende jaarwisseling word het heel anders. Dan plan ik om 12 uur een mooi stook uur in, gewoon alles klaarzetten en met een Ignitiontorch er langs gaan. Dat moet gewoon knallen (en fluiten) worden. Dan de show voor in de avond voorbereiden. Word gewoon weer een gekke show, komt helemaal goed. En tijdens de echte jaarwisseling ga ik gewoon los, alsof het een gecontroleerde chaos (?) word.

Maar dat zijn zorgen voor later. Dit jaar was gewoon geweldig. Echt genoten. Dit jaar weet ik nog niet precies wat het mij gaat brengen maar het word leuk!

Tips/commentaar/foutjes hoor ik maar al te graag!
En vergeet de films niet op 1080p te bekijken hé!

Vergeet dan niet om ook in groter beeld te bekijken want als je het in zo'n postzegel bekijkt heeft full HD nog niet veel zin :p

Uiteraard wil ik Patrick (Tunnit), Wouter (Ajax0251) en Luuk (LuukB) en zijn vrienden bedanken voor een leuke knallende dag! :D

wat een mooie filmpjes:P lekkere sfeer zit er ook in!
Komt er nog meer??
de shows zijn ook zeer mooi, heb je ook een shietlijst? ik ben benieuwd naar een paar potjes, bv: bij je 1e show op 10:10 en bij je 2e show op 9:00.

Back
Bovenaan