O&N 2010 - 2011 bij Ruben

Ten eerste, mooie films!
Maar ik wil wel zeggen dat ik het fout vind om vuurwerk met een grondbloem af te steken. Zoals te zien was op het filmpje met de Binkies viel er daardoor èèn om. Als deze naar iemand zou schieten konden er flinke problemen ontstaan!

Laatst bewerkt:
wat een mooie filmpjes:P lekkere sfeer zit er ook in!
Komt er nog meer??
de shows zijn ook zeer mooi, heb je ook een shietlijst? ik ben benieuwd naar een paar potjes, bv: bij je 1e show op 10:10 en bij je 2e show op 9:00.

De eerste show op 10.10 is de Double Brocade King (Cafferata/ Showtime) en de tweede show op 9.00 is de Flower Crackling Willow (ook Cafferata/ Showtime). Heerlijke cakes om in shows te verwerken!

De eerste show op 10.10 is de Double Brocade King (Cafferata/ Showtime) en de tweede show op 9.00 is de Flower Crackling Willow (ook Cafferata/ Showtime). Heerlijke cakes om in shows te verwerken!

Ik ga die Double Brocade King zo hard halen dit jaar :D. Wat een beest :handsup:.

Nee dit zijn echt alle films die ik gemaakt heb. Savonds heb ik niets gefilmt (op mijn vuurwerkshow na).

En die rookpot van Super Power waar look mee kwam? Die had je toch ook op film of kijk ik er over heen?

Heerlijke films Ruben! Wat is dat dan toch fijn als je na al die dagen hard werken (tussen het vuurwerk) eindelijk zelf helemaal los mag gaan! :D

Back
Bovenaan