Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Klopt de rook bleef vaak hangen, maar daarvoor waren wel tussen door kortdurige lasershows op muziek te zien, om de rook een beetje te laten wegtrekken voordat de andere kandidaat begon met schieten.Ik kreeg van Kruitsnuiver door dat ze gisteren wel weer "last" hadden van de rook. Zij konden het zelf prima bekijken, maar voor de foto's was het schijnbaar niet best.
Achja, zolang ze maar zelf genieten toch, hopelijk zijn de films wel goed.![]()
Het was een leuk festival, leuk voor pyro-vision dat ze gewonnen hebben maar had liever gezien dat Jupiter had gewonnen, vond deze show mooier in elkaar zitten. Het snurken aan het begin van de show zal misschien wel de doorslag hebben gegeven. Heb weinig kennis kunnen maken met andere liefhebbers uit het land, omdat het zo groot terrein is met zoveel mensen dat je er niet zo snel eentje uitpikt. Heb wel veel cameras op de trap in het midden gezien zat hier iemand van jullie tussen, stonden veel pro cameras dus de kans zal niet zo heel groot zijn, omdat het lijkt mij meer voor grotere organisaties is omdat dit festival geen kleine jongen is. Ben benieuwd naar jullie beelden, zal ook andere sites in de gaten houden of er beeldmateriaal is want wil deze shows wel terug zien. Zelf had ik geen mediaapparaat bij me om het vast te leggen.
Wellicht heb je ons herkend aan de (verplichte) gele veiligheids hesjes van NDF. Deze werden alleen uitgereikt aan mensen die toestemming van de organisatie hadden om op die plek te mogen staan. Toch stonden er een aantal mensen zonder deze verplichte gele hesjes.
De mensen van Pyroworld (redbaron, silverblitz en ikzelf) stonden helemaal boven aan de trap in het midden. Hier stond o.a. ook de fotograaf van Feuerwerk.net met een paar metgezellen en een aantal mensen van Fetes Feux.
Wellicht heb je ons herkend aan de (verplichte) gele veiligheids hesjes van NDF. Deze werden alleen uitgereikt aan mensen die toestemming van de organisatie hadden om op die plek te mogen staan. Toch stonden er een aantal mensen zonder deze verplichte gele hesjes.
Zoals je mischien weet is het terein opgebouwd uit verschillende zone's waar je wel of geen toegang tot hebt. Pyroworld was door de organisatie uitgenodigt en had voor deze dagen full-access.
De foto's en video's komen spoedig online![]()