Ook ik zal erbij zijn in 2008, wat een shows in die paar dagen zeg!
Bedankt voor het delen van de filmpjes, topkwaliteit weer! Ben blij dat ik de shows op deze manier toch allemaal mooi kon bekijken, die livestreams waren waardeloos.
Ik heb dus alles bekeken en kreeg echt vaak een echt kick van wat ze er wegschoten. Toch zaten er shows tussen die mij tegen vielen. Ik keek bijv. die van Caballer, daar verwachtte ik erg veel van, vond hem ook zeker wel goed, maar ik miste het hogere vuurwerk wel erg hierbij. Qua single-shots (favoriet onderdeel) waren ze subliem, echt helemaal goed.
Ik heb een top 3 samengesteld, Parente valt er helaas niet in.

Mijn favoriete onderdeel is dus single-shots en een lekkere salute-finale als slot. Uiteraard ook wel mooie effecten en dergelijke in de lucht erbij, anders is het dus niet echt goed en wat eentonig. Hierdoor is mijn top 3:
1. Apogee
2. Millenium Pyrotechnics
3. Luso Pyrotecnia
Bij de nummer 2 zat helaas geen salute-finale, maar wat zij doen met die single-shots op muziek is echt niet normaal, echt bizar. Grote kick kreeg ik bijv. bij 9:42, dat ritme loopt precies gelijk en ja, z-shape is dan nog wel het meest favoriete en dus helemaal te gek. Niet alles was synchroon, maar schoonheidsfoutjes zijn er nou eenmaal.
Nogmaals bedankt voor de films!