Notulen nieuwjaarsmeeting 29-01-2012

De veranderingen doen mij niet veel, dat betekent niet dat ik negatief ben, maar ik zou toch geen knaller boven de 50 gram scoren bijvoorbeeld.
Over dat aaien, ik begrijp dan ook dat jullie dan weinig zullen aaien, de eventueel geaaide producten filmen en op vwc delen.
Dat zou wel hypocriet zijn namelijk:wink:

beetje krom vinden jullie zelf ook niet???

Wel even uitleggen hoe je shells moet schieten, pijlenrekje maken, doorlontopic lontentopic enz enz.

En dan geen topic over het modden van cakes....?

En dan trots zelf als moderator zijnde een gemodde cake online gooien....

thumps up!:frusty:

Ben het er helemaal over eens.

Het punt van de winkels op provinie is vooral handig, want steeds meer winkels worden hier toegevoegd door de winkeliers zelf of overige mensen!

Maar saluteshells met meer dan 50 gram knalsas mogen deze wel besprokem worden?

Ben het er helemaal over eens.

Het punt van de winkels op provinie is vooral handig, want steeds meer winkels worden hier toegevoegd door de winkeliers zelf of overige mensen!

Maar saluteshells met meer dan 50 gram knalsas mogen deze wel besprokem worden?

Een shell is toch echt wel wat anders dan een Cobra6 of Explod of zelfs nog stapje hoger. Een shell wordt nog wel gebruikt bij vuurwerkshows en dergelijke.

Zelfde geld beetje voor doorlonten, dat is wat anders dan het (deels) uit elkaar halen van producten. Dat zie je echt voorbij komen :bonk:

beetje krom vinden jullie zelf ook niet???

Wel even uitleggen hoe je shells moet schieten, pijlenrekje maken, doorlontopic lontentopic enz enz.

En dan geen topic over het modden van cakes....?

En dan trots zelf als moderator zijnde een gemodde cake online gooien....

thumps up!:frusty:

Alle zaken die jij benoemd maken het afsteken van vuurwerk veiliger en is dus goed dat dit benoemd wordt.
Het doorlonten van cakes keuren wij goed doordat er op deze manier niets inwendig aan de cake veranderd wordt.
Het modden van cakes is daarentegen een hele andere tak van sport doordat de cake dan inwendig bewerkt en veranderd wordt.
Daarbij komt er teveel kijken bij het maken van een tutorial want er zijn teveel zaken waar op gelet moet worden.
Welke cakes zijn stevig genoeg om te modden? Bij welke cakes wordt de druk door het modden te groot? Allemaal zaken die je per cake, per product zou moeten benoemen om het veilig te maken, wat dus niet te doen is.
Daarbij, zoals Mike al aangeeft, willen wij niet de verantwoording hebben als forum, wanneer een onervaren iemand een cake verkeerd mod en dan verwijst naar ons forum als raadgever.
Dit is de reden dat wij hiervoor gekozen hebben en daar zullen we mee moeten leven :)

Nog een vraagje, hoe zit het met overlappend doorlonten? Dat is ook een beetje in een cake snijden.. Mag dat wel omdat je hem niet helemaal mod maar een beetje opensnijd?

Voor de rest zijn de regels prima hoor! Bedankt voor de uitleg over de regels! :)

Nog een vraagje, hoe zit het met overlappend doorlonten? Dat is ook een beetje in een cake snijden.. Mag dat wel omdat je hem niet helemaal mod maar een beetje opensnijd?

Voor de rest zijn de regels prima hoor! Bedankt voor de uitleg over de regels! :)

Overlappend lonten is inderdaad nog een vraagstuk dan, maar we zullen dit dan beoordelen op wat er staat, als de cake teveel open moet worden gemaakt, zullen we dat dus ook niet toestaan.
Overlappend lonten kan ook met bijvoorbeeld quickfuse, hierover is meen ik wel een tutorial. :)

Back
Bovenaan