Notorious [Compound]

Mooi goudbakkie hoor, maar de prijs is voor mij een struikelblok
Ai ja €179 op z'n laagst als je mazzel hebt. Ik heb 159 (-15%) neergelegd voor een (eindereeks dus) kooiproduct als absoluut uiterste voor een 2kg bak dus dit gaat mij ook te ver. Lijkt wel de standaard te worden qua prijs over de gehele importeurslinie voor beetje kwaliteit...

Vond er niets aan. Saai blok. Mist de wauw factor, de spanning. Laatste ramsalvo is leuk maar totaal misplaatst

Wat mij betreft één van de toppers van de avond. Niet teveel geklooi met allemaal verschillende effectjes door elkaar. Lekker simpel om goed lang van te genieten (Ik kan gelukkig nog wel langer dan 2 seconden mijn aandacht ergens bij houden. 🤭), maar subliem uitgevoerd met een heerlijk stevige, maar passende finale! :handsup:

Alleen zijn deze effecten wel ietsje lastiger om echt mooi op de foto te krijgen. 😅
23 Notorious 3 small.jpeg

23 Notorious 4 small.jpeg

23 Notorious 5 small.jpeg

23 Notorious 6 small.jpeg

Eddy.

Net opgehaald op de fiets. Wat een gewicht dat viel niet mee. Samen met de Purple Rain dat leek wel een veertje.

Het is dat ik geen dozen bewaar. Dus is het wel zonde dat ik hem afgestoken heb. Bij mij had hij wel last van de wind.

Back
Bovenaan