Nostalgisch klein vuurwerk

Casperttt

VWC lid
Ik hoop dat er iemand is die mij verder kan helpen! Al een paar jaar ben ik opzoek naar specifiek soort oude grondbloemen, in tijden van verkoop toen kwamen deze bij BKV vandaan… nou heb ik verschillende leveranciers gesproken en gevraagd of ze deze nog konden krijgen of dat er een restpartij was, maar helaas!
Nu is hier eigenlijk mijn laatste hoop, is er iemand die de onderstaande bijgevoegde foto grondbloemen heeft liggen? Het is doosje met zeer nostalgische waarde voor mij👌🏻

Bijlagen

• IMG_6822.jpeg
    IMG_6822.jpeg
    703,6 KB · Weergaven: 48
Ja ik heb dat doosje liggen maar die gaat niet weg helaas want heeft voor mij net zoveel nostalgische waarde :)

Gebruiker Dopzter hier opt forum had wel een doosje dubbel

Ja ik heb dat doosje liggen maar die gaat niet weg helaas want heeft voor mij net zoveel nostalgische waarde :)

Gebruiker Dopzter hier opt forum had wel een doosje dubbel
Geef je groot gelijk!
Oh misschien dat ik nog wel een reactie voorbij zie komen van hem😉

pure nostalgie en wat hadden /waren er veel mooie verpakkingen destijds ,ook allemaal vrolijke plaatjes doorgaans ,geen schreeuwende belachelijke afbeeldingen die je los vd namen tegenwoordig overal ziet, er is voor mij in die 50 jaar stoken veel veranderd en ja ook veel ten goede hoor

pure nostalgie en wat hadden /waren er veel mooie verpakkingen destijds ,ook allemaal vrolijke plaatjes doorgaans ,geen schreeuwende belachelijke afbeeldingen die je los vd namen tegenwoordig overal ziet, er is voor mij in die 50 jaar stoken veel veranderd en ja ook veel ten goede hoor
Ik was sowieso heel erg fan van BKV/weco producten/verpakkingen! Die moontravelers, flowerthunder en egotrippers, fantastisch spul! Maar ook de rotjes natuurlijk, kanonslag tnt vorig jaar nog een klein slofje van kunnen scoren. Maar jij als “vuurwerk veteraan” zal ook echt wel een hoop gezien hebben haha!

Ik was sowieso heel erg fan van BKV/weco producten/verpakkingen! Die moontravelers, flowerthunder en egotrippers, fantastisch spul! Maar ook de rotjes natuurlijk, kanonslag tnt vorig jaar nog een klein slofje van kunnen scoren. Maar jij als “vuurwerk veteraan” zal ook echt wel een hoop gezien hebben haha!
Ooh zeker man,je spaarpot legen elke winkel langs én maar hopen dat je vader het niet beu werd om iedere keer maar weer mee te gaan, centerotjes,piraatjes,gillende keukenmeiden, jumping jacks, happines potjes, draaizonnen voor aan de boom, tolletjes én natuurlijk het ruime assortiment aan astronauten, thunders, sising crackers, atoom bommen én noem het maar op en uiteraard sloffen vol babypijltjes, later in die 12 shots gekoppelde doosjes ,ja mooie tijd

Back
Bovenaan