Nordlicht Feuerwerk - Der Krawall

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 1021
Artikelnaam: Der Krawall
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 20 sec
Stijghoogte: 25 meter
Adviesprijs: €39,95

1021-Der-Krawall_links-e1573512288593.jpg

Wij danken Nordlicht Feuerwerk voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Waar word dit verkocht? Ik ben hier namelijk helemaal niet bekend mee...

Dit is een eigen lijn van Postenhandel Nord in Duitsland. Zij zitten gevestigd aan meerdere grensplaatjes ( soms enkel een pickup store ). De lijn bestaat uit omlabelingen van Evolution, VuurwerkTotaal, Funke / Argento , Xplode.

Deze ziet er echt goed uit op de film in de startpost. En dan te bedenken dat deze bij de oosterbuurtjes slechts €23,- kost.

Zo te zien inderdaad een omlabeling van de Wick@ Sick Fan, maar hij doet mij ook erg denken aan de Double Deck Red van Xplode. Kan mij het nog goed herinneren toen een stookmaat een jaar of 3/4 geleden aan kwam lopen met deze cake. Ik was echt compleet verrast, wat een kwaliteit. Gigantische mine en mooie tails omhoog met goed gevulde crackling boeketten met een geweldige spreiding. Der Krawall lijkt deze topper te evenaren en het zal mij dan ook niet verbazen als deze bij dezelfde fabriek vandaan komt als de Double Deck. Ik vind de regenboog sterren een mooie toevoeging en dit is zeker een cake om in de gaten te houden.

Mmmm aangezien dit sen onlabeling is van de Wick@ sick fan, en die komt niet erg goed uit de verf bij straatfilmpjes...

omlabeling of niet, het blijft een erg mooie waaier dit! Ik hou er van! Dikke heldere kleuren afgetopt met met een dikke crackling!

Er is een nieuwe versie 2020 versie van deze. Pre-video bij posten handel nord op de website. Verder is das triple’ een nieuwe product. Wellicht dat iemand die kan aanmaken?

Er is een nieuwe versie 2020 versie van deze. Pre-video bij posten handel nord op de website. Verder is das triple’ een nieuwe product. Wellicht dat iemand die kan aanmaken?

Zo staat het er wel maar ik zie geen verschil met de versie van vorig jaar.
Ik zie overigens ook geen verschil tussen das Triple en de Double Deck Red.

Volgens mij kun je zelf ook een nieuw draadje starten. :D

Op mobiel ga ik niks starten, gepruts op klein scherm. Zal et is op de tablet proberen.
Verschil is dat er een extra crackling wolk(Je) is ingebouwd bij het afschieten.

Back
Bovenaan