Noi-Z [Compound]

Filmpje volgt zsm maar vanavond de nieuwe 2023 geschoten. Op basis van China film niet verwacht maar nieuwe versie is beter dan de 108 shots variant. Schiet nog breder en klapt lekker laag.

Ik had de oude versie uit 2019. Kurkdroog uiteraard.
Wat een ongelooflijk dikke bak! Echt ontzettend van genoten. Samen met de Break Out de toppers van de avond. Prachtig!

Nieuwe versie deed het hier ook bizar goed. Schiet nog steeds ongelofelijk breed. En zoals sjefke al zei, schiet ie ook aan de lage kant. De Noi-Z is er zeker niet op achteruit gegaan! :wink:

Pff dit is zo een bizarre bak.. De hele straat was verlicht. Letterlijk iedereen keek ernaar!
Super breed en die burst! Die klappen man man man. Ik had de 2019 batch met 108 schoten. Moest zelf de kooi eraf halen. Maakt het extra leuk allemaal! Voor volgend jaar haal ik er 2!

Deze ging op een paar honderd meter verderop af en moest alle buren overtuigen dat het geen prof was. Volgend jaar miss toch maar kijken of deze bij de collectie kan.

Bohh wat hebben ze deze topbox van weleer verneukt zeg. Vond de nieuwe versie sowieso al te hoog geprijst maar na het zien van video kan die helemaal van de lijst af

Uhm, deze dus toch gekocht blijkbaar? En in jouw filmpje heeft deze wel een drievoudige finale, op het promofilmpje niet. Bijzonder!

Uhm, deze dus toch gekocht blijkbaar? En in jouw filmpje heeft deze wel een drievoudige finale, op het promofilmpje niet. Bijzonder!

Had de Double Whammy in bestelling staan maar die viel op de demo zo tegen dat ik die heb omgeruild voor Noi Z nieuwe batch uiteraard met wat bijbetaling.

Klopt mijn versie hebben ze cake 3 eruit gehaald en de finale gelaten zoals in de originele versie

Had de Double Whammy in bestelling staan maar die viel op de demo zo tegen dat ik die heb omgeruild voor Noi Z nieuwe batch uiteraard met wat bijbetaling.

Klopt mijn versie hebben ze cake 3 eruit gehaald en de finale gelaten zoals in de originele versie

Hoe bedoel je jouw versie?

Wel een dik ding op het filmpje! Zou het dan toch dat ze de originele finale erin hebben gelaten? Dat zou wel geniaal zijn!

Hoe bedoel je jouw versie?

Wel een dik ding op het filmpje! Zou het dan toch dat ze de originele finale erin hebben gelaten? Dat zou wel geniaal zijn!

Ik kan niet oordelen hoe andere 2023 batch exemplaren presteerde maar gelet op de opbouw van het tempo lijkt het alsof cake 3 van de originele variant eruit is gehaald

Ik had de oude versie, die had een normale tempo en stoten ineens een finale van 3 Rijen snel achter elkaar de lucht 1.
Dus zijn er nog meer mensen met batch 2023 filmpjes?? Ben nu wel benieuwd!

De buren kwamen met deze aanzetten, voor op het einde. Ze hadden zelf veel afgestoken maar wilde deze samen afsteken. Mooi man, mede-freaks met elkaar! Vorig jaar hadden we allebei de oude batch Noi-Z, dit jaar ook nog eens de nieuwe batch in de straat. Hij blijft goed! Reepje minder erin, maar nog steeds een lekkere finale en goede strobes. Machtig apparaat, had daarna afgesloten met 3x de Cairo crackling, goede opvolging.

Dit jaar de 2019 Batch gehad en wat is dat een gaaf blok zeg! Stond al langer op de wishlist. Heb hem wel "herlont" om de pauzes tussen de afzonderlijke cakes uit te halen, zodat hij mooi doorloopt, en dit is goed gelukt! Tip :wink:

De 2023 batch durfde ik niet aan wegens het sample filmpje, maar erg blij om te zien dat ze de originele finale behouden hebben. Dit is essentieel voor de ultieme beleving van dit blok vind ik. De nieuwe 2023 batch staat hierom al in de bestelling :D

Voor diegenen die beide varianten kennen; gaat de nieuwe batch net zo hoog als de oudere variant? Dat stond mij nogal tegen namelijk, lijkt op de videos iets lager te komen en die strobe tails maken hem toch wel heel dik. Misschien eens een herkansing geven namelijk.

Voor diegenen die beide varianten kennen; gaat de nieuwe batch net zo hoog als de oudere variant? Dat stond mij nogal tegen namelijk, lijkt op de videos iets lager te komen en die strobe tails maken hem toch wel heel dik. Misschien eens een herkansing geven namelijk.

Zoals ik het mij kan herinneren schiet de nieuwe batch een stukje lager. Kan optisch bedrog zijn maar voor mijn gevoel schiet die ook een paar meter breder.

Back
Bovenaan