‘Nog maar twee uur vuurwerk tijdens Oud en Nieuw’

Oudjaar moet een gewone dag worden....?
Wat een mongolen zijn het tog.
Ik dacht dat oud en nieuw een feest was.
Helaas mag je ook al niet meer feest vieren.
Sjonge jonge traditie na traditie helpen ze na de *****n.
Leuke is dat deze azijnzeikerds niet eens Nederlanders zijn van komaf/oorsprong.
Hoe is het mogelijk dat uitgerekend zij onze Nederlandse tradities gaan bepalen.
Wat een raar triest landje is dit tog.

Feest vieren mag wel, maar wel alleen op onze nieuwe Nationale feestdag Suikerfeest.
Stelletje krankzinnigen.

Dat had je nou niet beter kunnen zeggen! Ik pak het hoofddoekje vast voor mijn vriendin, en zal dr ook meteen ff een paar klappen geven!

Bar en bizar waar het heen gaat.

Wat dacht je ervan om elkaar met oud & nieuw met gekleurd poeder te gaan bestrooien???? Ook weer zoiets wat ze door je neus willen boren.Nee ik zeg het nog maar eens.Je mag hier alleen nog maar serieus doen en voor de rest moet je,je aanpassen aan al die andere gebruiken die voor ons eigenlijk wereldvreemd zijn, en dan vooral je bek houden. Bedankt Aboutalebgek.:bonk::bonk::bonk::devil:

Boehoe boehoe snik snik stem dan juist dan heb je de helft van deze problemen niet, het is nog altijd zo dat de meesten stemmen gelden.dit word nog altijd in stand gehouden door laf stemgedrag niet zozeer vwc maar nederland in het algemeen.durf eens gewaagd te stemmen om wat veranderd te krijgen ik heb het niet over EEN partij maar over een partij anders dan de vaste 3 of 4 of we houden hetzelfde in stand.jank niet stem slim.

Wat grappig is dat ze zeggen dat ze een vuurwerkverbod willen invoeren een aantal dagen voor dre jaarwisseling om overlast te beperken,hallo volgens mij snappen die hersenlose mensen in de tweede kamer het niet want in NL is er 364 dagen een vuurwerkverbod.

Ik denk dat het verbod wel meevalt, er komt daar zoveel belasting van binnen, dat verbieden ze niet 1 2 3.
Die paar miljoen (max!), dat is echt helemaal niks ten opzichte van de Nederlandse begroting en overige belastinginkomsten (139 miljard). Nee, voor het geld gaan ze de traditie echt niet in ere houden... als de branche nu niet in actie komt is het dadelijk echt te laat :sad:

Back
Bovenaan