‘Nog maar twee uur vuurwerk tijdens Oud en Nieuw’

Te gek voor worden dat deze idioot van Marokaanse afkomst. In ons land kan vertellen wat we wel en niet mogen. Of hij nou in Nederland is geboren of niet. Het blijft een marokaan met een ander geloof + tradities. Die onze oerhollandse traditie wil aanpassen.

Denkt hij nou werkelijk dat dit gaat werken. De vuurwerk traditie leeft veel te hard in Nederland en deze knoflookvreter zal daar niks aan kunnen veranderen.
Laat ze het maar invoeren. Succes met handhaven Aboutaleb ik zal vrolijk mijn ding blijven doen. En als het te druk is in de winkels ga ik mijn spullen wel over de grens halen! Mafkees

Te gek voor worden dat deze idioot van Marokaanse afkomst. In ons land kan vertellen wat we wel en niet mogen. Of hij nou in Nederland is geboren of niet. Het blijft een marokaan met een ander geloof + tradities. Die onze oerhollandse traditie wil aanpassen.

Denkt hij nou werkelijk dat dit gaat werken. De vuurwerk traditie leeft veel te hard in Nederland en deze knoflookvreter zal daar niks aan kunnen veranderen.
Laat ze het maar invoeren. Succes met handhaven Aboutaleb ik zal vrolijk mijn ding blijven doen. En als het te druk is in de winkels ga ik mijn spullen wel over de grens halen! Mafkees
en jij slaat de spijker helemaal op zijn kop , de buitenlanders gaan ons vertellen wat we moeten doen .
het gaat helemaal nergens meer over met die gasten ..

Dan vind ik dat jij er rare gedachten op na houd, ik snap wel waar je heen wilt/wat je bedoeld maar door het iets anders te formuleren komt het misschien toch wat netter en professioneler over :wink:

Een gedachten waar vele mensen mee komen als vuurwerk verboden wordt. Ze "pakken" plezier van je af en dat gaat niet ongestraft.

En het is niet alleen het vuurwerk maar de hele regeldruk die ze overal maar invoeren. Ik zal zelf waarschijnlijk niet gaan slopen maar minder uitkijken en meer roekeloos zal ik zeker worden omdat het toch verboden is. Dus dan zal ik een cake op ongunstige plaats plaatsen omdat de vluchtwegen beter uitkomen dan de veiligheid van objecten en mensen

Maargoed, die turk kan van alles willen net als die kaaskoppen van burgemeesters maar zij bepalen niets. De minister gaat er over en verkoopdagen terug brengen? Wat willen ze daarmee bereiken? Verkoop betekent niet dat je het mag afsteken. Daarbij is het in de grote steden dan verboden om te verkopen maar de dorpen erom heen verkopen nog wel 3 dagen?

Dat mensen maar eens gaan klagen over dat geklaag. Want het kost ons bakken met geld dat gezeur over een verbod wat er toch niet komt

En dat geld kunnen ze beter in de economie gaan pompen, meer werkgelegenheid (er zijn veel te veel werklozen) ipv in deze nutteloze projecten te stoppen.

Wat dom ***len die vent!!! Ongelovelijk.... soms begrijp ik niet dat zulk soort mensen een stad besturen of in de regering zitten. Hoe dom kun je zijn. ILLEGAAL MOET JE AANPAKKEN!!!!!! Begrijpg het eens stelletje zakken:frusty::frusty::frusty::frusty::mad::frusty:

Wat dom ***len die vent!!! Ongelovelijk.... soms begrijp ik niet dat zulk soort mensen een stad besturen of in de regering zitten. Hoe dom kun je zijn. ILLEGAAL MOET JE AANPAKKEN!!!!!! Begrijpg het eens stelletje zakken:frusty::frusty::frusty::frusty::mad::frusty:

En dan druk ik me nog rustig uit. Ben het hele gezeur zooooooo zat:mad:. En ga ook niet meer op zulk soort topics reageren. Ben er klaar mee:

Tis dit jaar wel raak met de hetze tegen vuurwerk.
Anderhalve verkoopdag? kan je om 10 uur sochtends in de rij gaan staan en vervolgens om 15.00 met je doosje legaal overlastmateriaal de deur uit.
Ben benieuwd hoeveel blauw er op straat moet gaan lopen om de afsteektijden te handhaven?
1 agent op de 50 inwoners?
Of schakelen we ook de geweldige boas in .
Dan wordt het helemaal feest....
Ik zie het al voor me . agenten die een 12 jarig jochie meenemen omdat hij een heksenkring maakte om 13.00 in de middag.
Ja das echt de way to go!
Hulde aan dit land voor het demoniseren van alles wat de burger leuk vindt...

Tis dit jaar wel raak met de hetze tegen vuurwerk.
Anderhalve verkoopdag? kan je om 10 uur sochtends in de rij gaan staan en vervolgens om 15.00 met je doosje legaal overlastmateriaal de deur uit.
Ben benieuwd hoeveel blauw er op straat moet gaan lopen om de afsteektijden te handhaven?
1 agent op de 50 inwoners?
Of schakelen we ook de geweldige boas in .
Dan wordt het helemaal feest....
Ik zie het al voor me . agenten die een 12 jarig jochie meenemen omdat hij een heksenkring maakte om 13.00 in de middag.
Ja das echt de way to go!
Hulde aan dit land voor het demoniseren van alles wat de burger leuk vindt...

We zijn alleen nog maar goed om ons belastinggeld af te dragen. Zelfde als dat gezever met die accijnsverhoging kijk hoeveel pomphouders op de grensstreken geld mislopen. zelfde als de accijnsverhoging op bier. In de stad betaal je nu zo maar 2.40 of 2,50 voor een pilske. Waar houd het op? Dit land is helemaal aan het ontsporen met hun belachelijke regeltjes.

De regering maakt fout op fout en wie kan er voor opdraaien? Juist de hard werkende belasting betalende burger

Zolang er personen blijven die over dit soort kleine gevallen moeilijk doen, zal er nooit iets veranderen. GroenLinks SP en PVDA die zeiken het meest over ditjes en de andere kant zeikt weer over datjes. Volgens mij kunnen ze nou nooit echt over andere zaken discussiëren die er wel aan toe doen.
Vuurwerk is slechts 1x. Tuig in Rotterdam is 365x per jaar.
Dat ze daar iets aan doen.

Voorpagina Telegraaf vandaag dinsdag 11 maart:

Alleen vuurwerk tussen elf en één
door Robbert Blokland

ROTTERDAM, dinsdag

De vier grote steden willen op de dagen rond de oudejaarsviering een vuurwerkverbod. Alleen op oudejaarsavond zelf zou het tussen 23.00 en 01.00 uur toegestaan moeten zijn vuurwerk af te steken. Dat schrijven de burgemeesters in een brief aan minister Opstelten (Veiligheid en Justitie) en staatssecretaris Mansveld (Milieu).

„Oudejaarsdag moet een normale dag worden, waarop iemand gewoon zijn werk kan doen, zijn hond kan uitlaten en niet bang hoeft te zijn om boodschappen te doen”, stelt de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb namens de G4.

Ook de periode waarin vuurwerk mag worden verkocht, zou flink moeten worden verkort. Pas op 30 december om 12.00 uur ’s middags zou de verkoop van start moeten gaan.

Oudjaar moet een gewone dag worden....?
Wat een mongolen zijn het tog.
Ik dacht dat oud en nieuw een feest was.
Helaas mag je ook al niet meer feest vieren.
Sjonge jonge traditie na traditie helpen ze na de *****n.
Leuke is dat deze azijnzeikerds niet eens Nederlanders zijn van komaf/oorsprong.
Hoe is het mogelijk dat uitgerekend zij onze Nederlandse tradities gaan bepalen.
Wat een raar triest landje is dit tog.

Over 10 dagen zijn de gemeenteraadsverkiezingen. Ik ben benieuwd wat we hierna nog van al het gezwets horen..

je slaat de spijker op zijn kop...dit gaat alleen maar om zieltjes winnen...
het plan is ook totaal niet haalbaar in 1 jaar dat moet je opbouwen of afbouwen....
en als ze het toch door drukken steek ik de hele dag cat1 vuurwerk af en na elven over op de grote cakes:idea:

Oudjaar moet een gewone dag worden....?
Wat een mongolen zijn het tog.
Ik dacht dat oud en nieuw een feest was.
Helaas mag je ook al niet meer feest vieren.
Sjonge jonge traditie na traditie helpen ze na de *****n.
Leuke is dat deze azijnzeikerds niet eens Nederlanders zijn van komaf/oorsprong.
Hoe is het mogelijk dat uitgerekend zij onze Nederlandse tradities gaan bepalen.
Wat een raar triest landje is dit tog.

Ze willen 2de paasdag en pinksterdag toch ook normale dagen van maken. Wij mogen zo meteen alleen maar werken werken werken werken en doodgaan natuurlijk

Maar wie springt erop? Wie demonstreert er? We hebben de minste vrije dagen van Europa, iedereen klaagt maar niemand doet wat

Ze willen 2de paasdag en pinksterdag toch ook normale dagen van maken. Wij mogen zo meteen alleen maar werken werken werken werken en doodgaan natuurlijk

Maar wie springt erop? Wie demonstreert er? We hebben de minste vrije dagen van Europa, iedereen klaagt maar niemand doet wat

Hoog tijd dat die achterhaalde 2e Christelijke feestdagen worden afgeschaft, de reden erachter is al decennia niet meer geldig dankzij beter vervoer, weekenden en verlofdagen.

Hebben ze in de rest van Europa nóg meer vakantiedagen?! Ik heb óver zelfs, en iedereen gaat in de zomer een paar week weg, wintersport, tripjes tussendoor...ik zie het probleem daar niet hoor.

Tuurlijk is dit vuurwerkbeperking betutteling, maar we moeten niet gaan overdrijven en doen alsof we het in dit land op ander vlak zielig hebben...één van de welvarendste landen ter wereld...

Ik denk dat het verbod wel meevalt, er komt daar zoveel belasting van binnen, dat verbieden ze niet 1 2 3. En als ze het verbieden in 2017 zijn ze toch verplicht vuurwerk te verkopen?

Back
Bovenaan