No Mercy

Nog niemand opgevallen dat deze cake echt super veel lijkt uit de cake (s) uit de Transbomber van Rubro?
Niet dat het erg is ofzo :D

Was het eerste waar ik net aan dacht toen ik je filmpje zag. Erg fijne cake dit hoor.

Dit is ook wel het effect waar de meeste mensen de Transbomber voor halen, buiten de finale om dan natuurlijk. Ik zou bij wijze van spreken dan liever 2 van deze blokjes halen en de 2e sneller maken en vervolgens overlappend doorlonten.

Deze niet gezien, maar het lijkt op de Oman en die was echt groots! Aanrader waarschijnlijk, al kan ik ook de cskebox aanraden.

Dit is Echt een onderschatte cake afgelopen jaar gehad . Maar er kwam geen andere in de buurt van deze jonge . Niet NORMAAL

Ik had vanavond ook weer even het gevoel van; deze moet ik dit jaar ECHT gaan kopen. Uiteindelijk alsnog niet besteld want heb al zoveel wel gekocht.. Maar dit is inderdaad een topper, groots en hard! Hiermee ga je opvallen tijdens de jaarwisseling.

Deze live meegemaakt. Een dikke aanrader voor mensen die van crackling houden. Zit deze ook niet verwerkt in de Berlin. Prijs in Duitsland 26 euro.

Deze cake heeft echt een heerlijke spreiding, perfect tempo en prima crackling! Mooie combi met heldere rode kleur.

Prachtige cake zoals hij gisteren presteerde op de importeursdemo. Mooi tempo, erg brede crackling en een prachtige diep rode kleur.

Wat een prachtige cake blijft dit toch van Vulcan. Heel gaaf in dit tempo met die crackling mine erbij. Echt een heel breed effect!

Met de jaarwisseling 2019-2020 had ik deze ook afgestoken. Lekker krakel-bak hoor! Mooi constant geluid met die mines zo. Flinke boeketten ook.

Had deze gewonnen bij Vuurwerkfeestje op de freakavond vorig jaar, waarvoor dank!
Goede mines er onder, burst was goed, boeketten waren niet zo vol als ik dacht.

Ik zelf vind hem best rommelig overkomen en misschien hadden de boeketten er iets meer uit kunnen komen om hem net wat volmaakter te laten overkomen.

Back
Bovenaan