No mercy [Uitloop]

jawe

VWC lid
Artikelnummer: 241
Artikelnaam: No mercy
Bruto Gewicht: 2254,20
Netto Kruitgewicht: 375,70 gr.
Aantal Schoten: 34
Effectomschrijving: 34 rode, gele, blauwe, paarse en groene dahlia's knallen het luchtruim in. De gouden finale met een azuurblauw randje maakt het heel bijzonder.
Richtprijs: €44,95
O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

241_no_mercy_2.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Geen genade,leuke naam,:D Lijkt me een mooie cake. Dahlia,s en een gouden finale,prijs is goed te doen.

Per boeket mooi; goede kleuren, goede blinkers. De pot duurt echter lang met deze schietsnelheid en wordt dan toch saai. Betere oplossing was geweest om de drie type boeketten niet om en om te schieten, maar per soort achter elkaar en dan zo af te wisselen. Dan blijft het wat verrassender en kun je zeggen dat het een langdurige pot is die niet verveelt, nu doet ie dat wel. Finale is goed.

Ik heb deze cake live mogen aanschouwen en ik vond het echt een waanzinnig mooie cake met mooie grote boeketten en voorzien van, zoals elke cake van deze lijn voorzien van een keiharde burstknal en effecten die zeer lang blijven hangen en dan het finale salvo die er ook zeker mag wezen.

zie er erg goed uit,
mooi tempo zodat je volledig de tijd krijgt om te genieten van de effecten
harde bursts en een goud/blauwe finale.
Wat mij betreft een leuke cake voor een schappelijke prijs
Ik hou hem in de gaten

Ziet er goed uit alleen jammer dat het tempo erg laag ligt. Zelf niet bekend met pyroshopper cake's, zal dit jaar voor het eerst worden:)

Back
Bovenaan