Nitro *Nieuw 2025*

Zo is die hele Caff lijn onbetrouwbaar, en zeker voor die hoge prijzen. Als je dan omlabels danwel items uit zelfde fabriek ziet (Dutch Idiots...F*ck the Government) die opeens wel voor €125 ipv €200 kunnen maar Caff zelf geeft geen enkele actie/korting, dan gaan bij mij alarmbellen af. Het kan natuurlijk ook juist wijzen naar het tegenovergestelde...prut voor de omlabels, hoge kwaliteit voor de eigen items...maar dan gaan toch ervaringen uit het verleden meetellen... Sorry. Bij mij speelt de verleiding voor een NL ProXplosion bak ook nog net zo goed hoor :bonk:

Het zou toch niet zo zijn dat ze deze lijn gaan verpesten… Dat zou echt een onbegrijpelijke keuze zijn! De 1.3G varianten zijn namelijk ontzettend goed. Ik zie eigenlijk geen reden waarom de effecten anders zouden zijn (behalve dan de burst). Het zou echt teleurstellend zijn als Cafferata/VuurwerkToppers hier ineens van afwijken.

Toch heb ik er nog steeds veel vertrouwen in. De fabriek levert namelijk producten van bovengemiddelde kwaliteit binnen de 1.3G categorie. En hoewel 1.4G natuurlijk altijd iets minder krachtig is, verwacht ik niet dat het écht slecht zal zijn of ineens andere effecten. Hooguit minder indrukwekkend dan de 1.3G versies. En anders is het echt een n**istreek van Cafferata.

Het zou toch niet zo zijn dat ze deze lijn gaan verpesten… Dat zou echt een onbegrijpelijke keuze zijn! De 1.3G varianten zijn namelijk ontzettend goed. Ik zie eigenlijk geen reden waarom de effecten anders zouden zijn (behalve dan de burst). Het zou echt teleurstellend zijn als Cafferata/VuurwerkToppers hier ineens van afwijken.

Toch heb ik er nog steeds veel vertrouwen in. De fabriek levert namelijk producten van bovengemiddelde kwaliteit binnen de 1.3G categorie. En hoewel 1.4G natuurlijk altijd iets minder krachtig is, verwacht ik niet dat het écht slecht zal zijn of ineens andere effecten. Hooguit minder indrukwekkend dan de 1.3G versies. En anders is het echt een n**istreek van Cafferata.
Je ziet op het filmpje van de fabrikant zelf dat de crackling bijvoorbeeld eruit is in de 1.4G versie. Hoe valt dat te verklaren..

Pyroshine, de fabrikant geeft aan dat dit de uiteindelijke versie is!😊

Die andere video was de eerste sample, waarbij er een fout gemaakt is door de pyrotechnicus. Lijkt op beeld dus een schitterende cake!

Back
Bovenaan