Nishiki [Uitloop 2023]

ylke

VWC lid
Artikelnummer: KY3725
Artikelnaam: Nishiki
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 495 gram
Aantal Schoten: 45
Effectomschrijving: Effecten: Nitrate potash tail burst blue star + white glitter willow"!
Tube diameter: 25 mm.
Tijdsduur: 30 sec.
Stijghoogte: ...
Kooi: Ja
Kartoneenheid: 4/1
Adviesprijs: € 54,95
Voorverkoopprijs: € 28,95

art-7426-1_nishiki_copy.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Remake/om labeling van de golden dream? Aan de effect omschrijving te zien en het feit dat die ook als actie cake bestempeld werd. En gelijk voor alle producten, wanneer komen filmpjes en worden prijzen bekend?

Erg mooi bakje.
Lekkere willows met subtiele blink.
Tempo is ook erg goed van mak naar escalatie.
Ben erg benieuwd wat deze qua prijs gaat doen.

Twee jaar geleden had ik deze ook maar toen helaas te veel mist. Dit jaar als gratis product bij mijn bestelling ontvangen en kon ik hem bewonderen zonder mist :)

Met het oog op de naderende CR Freak actie, wil ik deze toch graag even highlighten. Toppertje van de eerste klas. Lekker veel schoten, mooi tempo, en de geweldige combinatie van blauw-goud. Voor een mooie prijs een regelrechte aanrader, die wat mij betreft op VWC ondergewaardeerd wordt (net als heel veel van China Red trouwens, maar dat ter zijde).

Ga deze ook zeker proberen! Had 'm vorig jaar ook in bestelling staan. Op de ene film komt deze beter over dan op de andere film, maar lijkt me geen miskoop voor de aanbiedingsprijs en het effect is gewoon mooi naar mijn mening!

Heb hem zelf een aantal jaar geleden ook gehad en was er toen enorm tevreden over. Met oud en nieuw 19/20 daarom toen weer genomen maar viel me toen bijzonder tegen met een aantal jaar daarvoor.
Twijfels om hem dus nog eens te nemen.. :confused:

Wij hebben hem afgelopen jaar mogen schieten. Zoals Koala aangeeft een heerlijke combi met blauw, goud en wit-strobe effect. De straatfilm volgt nog en als de actie bekend wordt gemaakt, zullen we nog wat meer producten van China Red online gooien!

Back
Bovenaan