Ninots uit Valencia.

Prijzige beeldjes als ik het zo zie. Wat is er zo bijzonder aan dat zoveel mensen op dit forum er interesse in hebben? Heb er nog nooit van gehoord

Wat moeten die vierkante beeldjes voorstellen?

Dit zijn Tro de Bacs. Deze worden masaal gegooid tijdens de Desperta, om de mensen wakker te maken. Het lijken net knalerten, alleen dan met een serieus goede knal.

screen-0.jpg

Prijzige beeldjes als ik het zo zie. Wat is er zo bijzonder aan dat zoveel mensen op dit forum er interesse in hebben? Heb er nog nooit van gehoord

Prijzen vallen echt reuze mee voor het geen wat je krijgt, het is pure kwaliteit. Denk dat het vooral bijzonder is voor de freaks die in Valencia zijn geweest tijdens Fallas. Daar staat de hele stad vol met de prachtige beelden, uiteraard groter dan die wij hebben :p

Denk dat, als je nooit in Valencia bent geweest tijdens Fallas, dit de reactie zou zijn van de meeste mensen. Het zijn kleine versies van de poppen die normaal in de straten staan zeg maar, het gevoel om toch nog een beetje Fallas mee te krijgen en het is het steunen van de kunstenaars die normaliter deze poppen maken voor Fallas en dit nu niet kunnen doen ivm Covid.

Dat is mooi snel. Ja, die is dus ook echt een stuk groter dan op foto. Ik weet genoeg, die moet er ook komen.

Vind die ook echt zeer gaaf. Is die in werkelijkheid ook groter dan op foto?

Dat is een beste bestelling zeg, benieuwd wat het allemaal is.

Allemaal dezelfde haha, allemaal degene die je toevallig in de zelfde post plaatst. waren met mij erbij 15 man die hem graag wilde dus dan regelen we dat.

Deze is ook ontzettend gaaf zeg. Die kon er wel eens komen met de volgende bestelling.

171664266_10208842955266664_1446083515674577797_n.jpg

Inderdaad, tot nu toe de beste die ik gezien heb ! Wat meer voor volwassenen... sommige vind mooi maar raar. Deze is top !

Toen ik voor het eerst contact kreeg met Carlos had ik al eens gevraagd of we zelf wat konden laten ontwerpen, ook dat was geen probleem. Ik wou al iets met mascleta lijnen, paar buizen enz. Dus van de week maar een in overleg gegaan en inmiddels is hij begonnen om hem te maken. Hieronder even een simpele basis schets.

Ninot.jpg

Back
Bovenaan