Nijmegen 17 juli 2016

R@lph

VWC lid
Stad/dorp: Nijmegen
Datum: 17 juli 2016
Tijdstip: Rond 22:30
Schietbedrijf: Dreamfireworks
Wat: Max 3"
Bijzonderheden: Waal in Vlammen

(Beelden TheGizmo75)

Laatst bewerkt door een moderator:
Altijd een leuk showtje, aan/op het water. Gok 4" max misschien 5". Is in verband met de Vierdaagse Feesten. Hele stad is een en al gezeligheid!

Dit jaar zal net als vorig jaar het max 3inch zijn, wel deze keer weer vanaf de kade en vanaf een ponton.
Verder zie ik dat veel mensen roepen 100 jaar, dit is de wandelvierdaagse en niet de vierdaagsefeesten, wel zullen wij extra elementen inbouwen dit jaar.

Groeten
Dream Team

Gisteren bij de opbouw wezen kijken en we gaan niet te kort komen hoor. Staan flink wat singleshots weer!

Ik ben er vanavond ook bij dus ik ben benieuwd. Het showtje van vorig jaar ziet er prima uit dus ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt!

Inderdaad was echt ontzettend vet aan de kant van Lent. Single shots pal voor je neus, echt genieten!

Bij deze nog mijn film, met nieuwe camera settings

Volgens mij heb je precies de juiste settings te pakken. Echt hele mooie beelden! Waar ik vind dat video's van vuurwerk vaak minder van worden is de weergave van de kleurenechtheid (alle kleuren worden wit). In dit filmpje heb je dat helemaal niet en blijven de kleuren super. En die 50fps draagt ook goed bij aan de beleving.

Complimenten aan de video, maar zeker ook aan de show. Genieten. :)

Back
Bovenaan