Nightbreaker Rockets

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 9928
Artikelnaam: Nightbreaker Rockets
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 192 gram
Effectomschrijving: Pijlenpakket met 10 pijlen
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 10/8
Richtprijs: € 19,95

Foto:

9928-nightbreaker_rockets.jpg

Wij danken Katan Vuurwerk voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Lijken qua uitstraling heel erg op die Light Year pijlen! Alleen krijg je er dan 10 voor 17 a 18 euro.
Ben benieuwd. Als ze andere boeketten laten zien van het kaliber van eerder genoemde pijlen, dan wil ik best twee pakketten scoren voor 25 euro. Is even speuren op het internet.

Toevallig net mijn eerst pijlen besteld. Twee pakken light year en die zena rockets.

Ze zijn inderdaad qua uiterlijk bijna een copy van de Light Year pijlen, alleen
schieten ze qua uitwerking behoorlijk tekort.
Wel triest dat je als importeur het uiterlijk van een goed lopende en presterende pijl
van een andere importeur gaat gebruiken, maar aan de andere kant wel lachen dat de pijlen het qua prestaties niet halen :angel:

Ze zijn inderdaad qua uiterlijk bijna een copy van de Light Year pijlen, alleen
schieten ze qua uitwerking behoorlijk tekort.
Wel triest dat je als importeur het uiterlijk van een goed lopende en presterende pijl
van een andere importeur gaat gebruiken, maar aan de andere kant wel lachen dat de pijlen het qua prestaties niet halen :angel:

zijn ze op dit moment bij katan goed in copy , wel jammer hebben altijd toch iets eigen gehad kijk naar de fan style,s

Ik denk dat dit prima pijlen kunnen zijn. De sky Alert 3 en 4 zijn naar mijn mening de beste pijlen van nederland en veel beter dan de lightyear en freestyle rockets. Dit zijn net als de sky alerts ook pijlen verpakt in een kooi dus ik denk dat deze prima zullen worden. Product video's van pijlen hebben mij overigens nooit kunnen overtuigen, de uitwerking is naar mijn mening ook heel erg afhankelijk van de stijghoogte.

Waar heb jij deze weten te scoren voor die prijs?

VWL-Steenbergen

Met alle respect, maar we moeten uit gaan van de adviesprijs van € 19,95 in het start topic.

Lijkt me juist van niet. Ik kan de laatste keer niet heugen dat iemand op dit forum een product heeft beoordeeld op basis van de adviesprijs, want deze slaat in veel gevallen gewoon nergens op. Producten worden zelden aangeboden voor die hier aangegeven adviesprijzen. De Transbomber bijvoorbeeld heeft een adviesprijs van 150,-. Niemand heeft 'm ooit voor dat bedrag gekocht en is toch de hemel in geprezen.

Ben ik de enige die zich iedere keer de pleuris schrikt bij het horen van die nieuwe intro van Katan? Kolere zeg, als je je volume iets harder hebt staan dan verwacht.

Wat betreft de pijlen, allereerst al top dat er uberhaupt een productfilm van is. Voor de gemiddelde prijs die ik tegenkom is dit volgens mij een prima setje voor erbij. En het uiterlijk, tja... beter goed gejat dan slecht bedacht. Waarom niet meeliften op het succes van een ander product, als het kan en werkt... (ja hier kun je van mening over verschillen, maar ergens snap ik het wel).

Het klopt niet helemaal wat Katan zegt, dat het zogenaamd 40 grams pijlen zijn want er zit bij lange na geen 40 gram in. Wat er wel in zit is 28 Gram:shocked:

Goede knal, boeket wel snel weg. Vind ze duidelijk een ander niveau dan de lightyear pijlen bijvoorbeeld

Back
Bovenaan