Night Fire

boozebelly

VWC lid
Artikelnaam: Night Fire
Omschrijving: Een 19 shots cake met ongekend exclusieve effecten. Heldere zeeblauwe parels en donkerrode accenten maken de show op oudejaars avond. Ook in deze cake zit een unieke finale met 3 shots color palm effecten.
Adviesprijs: € 29,50

O.a. te koop bij: Rubro.nl

dsc00001kc.jpg

Foto: Oerendhard

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier is mijn film van deze cake, geschoten tijdens de demo van Rubro/Vuurwerkdiscount in Vriezenveen:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Je ziet er hier vier tegelijk.

Dit vond ik echt een steengoede cake! Anderhalve euro per schot is dit echt waard! De rode sterren zijn erg fel, en diep van kleur. De kleur blauw is werkelijk zeeblauwe; heel apart! De dreunen zijn écht KEI- en KEIHARD! Niet gezond, die burst! En dan die finale...prachtige glitter palm!
Een juweeltje, IMHO :angel:

Laatst bewerkt door een moderator:
Terwijl iedereen de Event cake,s aan het bejubelen zijn ( goede cake,s overigens hoor) gaat voor mij de hoofdprijs van de demoavond naar deze cake.
Jorik is mij al voorgegaan in hetzelfde commentaar wat ik wil geven:

Lange duur, prachtige felle kleuren, hoge en brede boeketten.prachtige finale.
En de burstknal is zo hard, een zeer grote concurrent voor de Extreme Salute.

Voor mij de Nightfire: ik moet hem hebben.!!!!

Inderdaad een juweeltje van een cake en ik zou hem er best wel bij willen hebben hier, maar wie wat waar Rubro regio Zoetermeer :bonk:

Gold selection
Night fire, Zware cake met effecten op ongelovelijke hoogte. Let vooral op het eindsalvo van deze prachtcake!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Die burst klonk inderdaad heeerlijk door!:D
En 29.50 vind ik niet erg duur, maar volgens mij is deze cake al wel een aantal jaren op te markt. (of zit ik nou in de war met de blue bullet?:p)

Terwijl iedereen de Event cake,s aan het bejubelen zijn ( goede cake,s overigens hoor) gaat voor mij de hoofdprijs van de demoavond naar deze cake.
Jorik is mij al voorgegaan in hetzelfde commentaar wat ik wil geven:

Lange duur, prachtige felle kleuren, hoge en brede boeketten.prachtige finale.
En de burstknal is zo hard, een zeer grote concurrent voor de Extreme Salute.

Voor mij de Nightfire: ik moet hem hebben.!!!!

Ik ben wat laat ma goed :wink:... ik zou zonder twijfel de City Lights van Bonfireworks nemen... meer schoten, meer kleuren en een stuk goedkoper. Als je beide cakes vergelijkt merk je dit gauw op.

ik wis dat die goed was,maar het verbaasde me gewoon weer 31 december :)
wat een geweldige cake,ik heb hem wel even vast gezet met 2 stenen voor het geval. want deze cake laat de straat wel even een beetje trillen hoor. :cool:

dsc00001kc.jpg

Ik had de Nightfire maar liefst 4x en 2 bij 2 geschoten.
Ik vind het label overigens afgrijselijk lelijk.
Maar de cake doet zelf hele mooie dingen voor je en daar gaat het om.
Prachtig gekleurde peony,s in een rap tempo onder een zware burstknal naar een topfinale met willows. Zijn geld absoluut waard en hij staat voor dit jaar al weer op de lijst

bij mij staat die ook weer op het lijstje hoor Moontan :)
maar het label lelijk? ik vind het juist erg mooi. zo zie je maar :wink:
ik heb de afgestoken cake trouwens nog, staat hier tussen mijn andere dummys.

Vooral de burst verbaasde mij, wat ging deze toch hard!:D
En de labels vind ik ook nog wel meevallen :p

Ziet er erg mooi uit; die combi van zeeblauw met rood, en dan met keiharde burstknallen? Komt op de wenslijst...

Ik hoop dat ik hem kan krijgen, wat een topper lijkt mij dit. Prachtige kleurencombinatie, en een finale die er om een of andere finale ook zeer goed bij de rest past.

Mijn film van deze cake. Helaas is de beeldkwaliteit wat wazig en soms nog erger, doordat de lens steeds nat werd van de regen. Zet hem op 720p voor betere kwaliteit!

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Haha, beter dan niets toch :p Ben al lang blij dat het nog aardig te zien is, het geeft zo immers toch een aardig beeld van de cake.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem niet zo denderend vond. Ik heb hem van mijn lijstje gehaald een vervangen voor andere top producten van Rubro :)

Ik vond de grootte van de boeketten matig, de kleur blauw viel me tegen (beetje flets) en de finale wist me ook niet zo te bekoren als op de films die ik eerder had gezien.
Op zich nog steeds geen verkeerde cake, maar zeker gezien de prijs zijn er betere cakes verkrijgbaar.

Back
Bovenaan