Night Blitz

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
DC055.jpg

Artikelnummer: DC055
Artikelnaam: Night Blitz
Aantal Schoten: 16sh
Effectomschrijving: Multishot met grootse sterren in diverse felle kleuren en gouden kroon effecten voor een adembenemend resultaat.
Richtprijs: 18,95
Film 1: Diamond-Collection.eu
Film 2: Demo Avond 2007
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
'n pot met 2 verschillende effecten vind ik altijd minder , omdat het dan tussen 'n gewoon blok en mixed effect blok in zit .
ook vindt ik dat er op 'n soort gelijk blokje 'n finale moet zitten , want nou ik vindt ik het filmpje zo nog niet afgelopen als je begrijpt wat ik bedoel .
:bye::bye::bye:

Laatst bewerkt:
Filmpje van de demo avond van Schuurmans is in de beginpost geplaatst

Mooie cake dit met goede zilveren blinkers in het begin, gevolgd door goede gouden willows. Voor rond de 18euro vind ik dit zeker een goede cake.

:bye:

Volgens mij is het tweede effect meer een crown effect dan willow.

Ziet er op zich best aardig uit. Mooie effecten, weet alleen niet of ik er 18 euro voor neer zou leggen. Mocht mijn schoonvader advies vragen over wat hij van Diamond zal nemen, dan zal ik wellicht deze cake aanraden.

Ik heb deze cake ook gehad. Prima pot voor die prijs.
mooie effecten en dat 2e effect is ook lekker groot.
Ik heb hem ook even gewogen en hij weegt 2 killo maar dat is bijna allemaal karton.

Ik had deze cake ook, mooi ding. Erg brede willow's en lekkere harde burstknal wat ik niet gewend ben van Daimond.

Back
Bovenaan