NIEUWS uit de RoyalFireworks fabriek

die blauwe, toppertje trouwens, ben zeer benieuwd hoe deze in het echt presteert. Als je er meer dan 1 neer zet zal het sowieso wel los gaan denk ik..

Edit: niet van toepassing was me voor..

Prachtig uitgewerkt. Ik weet nog dat wij niet al te lang geleden een topic hebben gehad met effecten die we eigenlijk nog missen in Nederland. Toen kwam het ook naar voren dat we een knalbatterij missen met voorafgaand een fluit. Niet veel later: dit topic. Of het toeval is of niet: jullie weten wat de consument wilt.

De blauwe mines die erbij zitten lol. Leuke cake ook mede door de mines, dus lekker erin laten zitten. Vind het weer een extra leuke toevoeging.

Waar je met een mine nu wel mee uit moet kijken, is dat het zoef geluid van een mine niet te overheersend gaat worden ten opzichte van de fluit. Daar zou je de fluit mogelijk te kort mee doen. En dan word je fluit-knal combinatie niet optimaal.

Tempo is goed, gewoond zo laten!

OF gewoon een hoogmoed versie hier van maken haha? Maar dit is een beetje offtopic dan.

Knalcakes vind ik heerlijk en ik zie graag vernieuwing en dat is bij deze gelukt!

Ehh

Ben ik de enige die dacht dat hier echt een single shot versie van zou komen?

En niet 1 die alles in 1x eruit gooit als de fast vortune?
:p

Komt deze ook in de nieuwe lijn, Evolution? Zo ja, dan heeft die lijn 3 toppers van salutebakken mits ze zo worden als op de filmpjes...:devil:

Back
Bovenaan