NIEUWS uit de RoyalFireworks fabriek

ik moet wel eerlijk zeggen dat dit een apparte knal cake is .
over het tempo kan ik moeilijk iets zeggen .
want het lijkt wel als of het tempo langzaam wordt opgevoert .
maar het idee is goed .
dit hebben we nog niet eerder gezien . :thumbup:

JA!!

Zoiets had ik in mijn hoofd en wilde als ideetje zetten bij het ideeen topic voor importeurs! :D:D

Hoeft niet meer:p

Laar hem aub zoals hij is, geweldig.

Al 2 jaar wil ik een royal dealer opzoeken, maar het gebeurde maar niet.
Als ik dit zie, is het dit jaar zover!:D

Een goede cake, mss ietjes meer tempo...
Eén van goede nieuwe produkten die dit jaar gaan komen.

Belooft een goed vwjaar te worden.

is deze goedgekeurd voor de nl markt?
Misschien een versnelling richting het einde, of een langzamere en snelle versie
voor de gewone consument en voor de echte freaks die een snelle finale willen bouwen.

Ziet er echt heel goed uit mannen. Ben een grote fan van jullie producten aan het worden, de hot chains heeft mij echt verrast afgelopen jaar dus dit jaar gaan er veel RF producten in de collectie komen!

is deze goedgekeurd voor de nl markt?
Misschien een versnelling richting het einde, of een langzamere en snelle versie
voor de gewone consument en voor de echte freaks die een snelle finale willen bouwen.

Goedemorgen,

Twee varianten kunnen we moeilijk uitleggen in het chinees.
In een productie fase werken teveel vingers aan een product. Een fabriek moet je je indenken een straat van 3 a 4 kilometer. Klaas zit in huisje 1 en Clare in huisje 38. Pieter die controleert maar als hij bij Klaas is geweest en Clare arriveerd dan is het om fouten te voorkomen beter 1 varriant te maken. Chinese mensen zijn net machines 1 handeling tegelijk dan gaat het goed.

Hopelijk duidelijk

Groeten

Royal Fireworks Nederland BV

Vuurwerk presented by Royal Fireworks >> Vuurwerk Kopen

Als de timing nog niet vastligt moet ik toch concluderen dat dit een sample is..?
Dit sample is in China gemaakt neem ik aan, en dus heb je nooit 100% zekerheid dat hij er in productie net zo uit gaat zien.

Als hij er tijdens demo's net zo uitziet zal ik er zeker een zwikkie aanschaffen, want hij ziet er gaaf uit!

Deze film is een film zoals de cake er in werkelijkheid uit gaat zien, we zijn alleen nog bezig met de timing ervan. Moet het sneller of juist langzamer.

Als de timing nog niet vastligt moet ik toch concluderen dat dit een sample is..?
Dit sample is in China gemaakt neem ik aan, en dus heb je nooit 100% zekerheid dat hij er in productie net zo uit gaat zien.

Als hij er tijdens demo's net zo uitziet zal ik er zeker een zwikkie aanschaffen, want hij ziet er gaaf uit!

Goedemorgen,

Ja zo heeft iedereen zn opvatting.
Als je n auto koopt, of misschien in sommige gevallen een scooter of fiets dan koop je toch ook geen sample of niet dan.
Je kan dan de banden oppompen zoals jij het prettigst vind rijden. Nou dat is met onze mooie cake ook. De sterren en miksels zijn al gemaakt en gefabriceerd, Nu alleen de snelheid nog........

Fijne middag en geniet van elkaar.

Groeten Team Royal Fireworks Nederland BV

Vuurwerk presented by Royal Fireworks >> Vuurwerk Kopen

Mooie stukje vuurwerk hoor, tot op heden nog niet zo'n effect tegen gekomen in consu vuurwerk. Het tempo is naar mijn idee ook prima, knal is ook in orde (op het filmpje dan), nu nog maar hopen dat hij ook zo over de toonbank gaat voor een schappelijke prijs :wink:

Jeroen, deze cake moet je laten zoals die op het filmpje is. Ziet er goed uit. Alleen zoals eerder gezegd is de knal wel belangrijk. Mits deze zo hard is als de silver salute is het een musthave. Anders is het een potentieeltje

Mooi bakkie, niks aan veranderen.
Goed bezig Royal!

Ik wil bij deze een karton bestellen.:wink:
Doorlonten en een finale, met 2 van deze bakkies, waar ik iets stouts mee gedaan heb.
Knallen maar om 00:00 uur.

SUPERRR!!!

Als deze net zo hard knalt als de Silver Salute wil ik bij deze ook een karton! Wat een supercake! Nu maar hopen dat er ook een mooi prijsje aan komt te hangen!

Edit: Niks veranderen aan het tempo, is helemaal goed zo!

Echt een geweldige cake! De schoten op het eind zijn ook perfect!
Nou nog een geweldige prijs en dan staat deze boven op mijn lijstje :D

ow ja, tempo is prima zo, niet veranderen!

Super cake! Veel van ons wachten al lang op een cake als deze.
Nu alleen nog zorgen dat deze cake net zo hard gaat als een silver salute ( of harder natuurlijk als het mogelijk is :D)

Stel ons niet teleur.:cool:

Back
Bovenaan