Nieuwerkerk a/d IJssel [ 19-12-08]

Dat als je meteen bestel op de avond na de demo je korting krijg, of bepaalde producten goedkoper zijn bijvoorbeeld, het is bij de winkel dus als ze dat zouden doen zou wel slim zijn.

Dat als je meteen bestel op de avond na de demo je korting krijg, of bepaalde producten goedkoper zijn bijvoorbeeld, het is bij de winkel dus als ze dat zouden doen zou wel slim zijn.

Ik denk geen andere acties dan ze normaal voeren.
Dat je direct kan bestellen is sowieso al een voordeel, kan niet overal, dus wees daar maar blij mee haha. :wink:

Hoop vanavond nog wat freaks te ontmoeten, ik ben vanavond gekleed in pak (moet daarna naar een gala), dus ik ben vrij goed te herkennen. Spreek me maar aan! :)

Hoop vanavond nog wat freaks te ontmoeten, ik ben vanavond gekleed in pak (moet daarna naar een gala), dus ik ben vrij goed te herkennen. Spreek me maar aan! :)

Of jij spreek ons aan hahaha, ik sta iniedergeval met een camera met statief (Zilvere compacte camera), me moeder, zusje en haar vriendin, en er komen meerdere freaks, dat valt wel op dat appart volkje met camera's en wat statieven haha.

Het gaat zo regenen. Zou het dan wel doorgaan?

het ging wel door, alleen +- een kwartier later dan geplanned. het was opzig wel een leuke demo. Alleen jammer dat er niet werd omgeroepen wat er werd geschoten, je moest het zelf op de lijst bijhouden. ook stond de wind richting het publiek, waardoor er nogal wat naar beneden kwam in het publiek. aan het einde lag er op de parkeerplaatsen redelijk wat afval.

ik heb de demo zo goed mogelijk gefilmt. door de motregen zijn somige stukjes wat onscherper. het kan dit keer wat langer duren voor ze online komen, maar ze komen eraan:D

Dank je wel PIGI, we wachten in spanning af.
Was het nog wel een interessante demo voor je? Zoveelste keer Wolff?

Dank je wel PIGI, we wachten in spanning af.
Was het nog wel een interessante demo voor je? Zoveelste keer Wolff?

vuurwerk = vuurwerk:P, ik vind het wel leuk dat ik die producten nu echt herken. er werden ook een aantal producten geschoten die ik nog niet eerder had gezien.
bijvoorbeeld de multicross, die ik toch duur vond voor zo korte tijd. ook de kamuro sky had ik nog niet gezien en ik moet zeggen dat ik hem wel mooi vond. de finale was ook erg mooi, daarin kwam de jewel to the crown nog voorbij, die niet op de schietlijst stond.

Ok, dan blijkt de schietlijst zoals hierboven vermeld niet te kloppen.
Want daar staan alleen maar Dynasty/Wolff producten op

Ik heb nauwelijks foto's gemaakt, de wind stond onze kant op, was dus lekker klei happen, en in onze ogen, zelfs in me trui.

De foto van de dak van me auto zeg al genoeg, zo ziet die er overigens helemaal uit :p

2wgsnzb.jpg

Was gezellig mannen! Show was gewoon prima, inderdaad jammer dat er niet werd omgeroepen en dat de wind onze kant op stond :P Ik was na een paar cakes al de weg kwijt op de schietlijst haha! Achteraf nog een lekkere kop koffie gedronken en nog wat staan praten met 2 freaks :)

Back
Bovenaan