Nieuwe websites Breeschoten "de Kruiterij"

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
De website van Breeschoten "De Kruiterij" B.V. is met ingang van vandaag grondig vernieuwd. Alle informatie die is gepubliceerd is up to date en geeft vuurwerkdealers een goed beeld van onze filosofie, concepten en producten.

Breeschoten.nl is de eerste vuurwerkwebsite van Breeschoten "De Kruiterij" B.V. die dit jaar in een nieuw jasje is gestoken. In de komende twee maanden worden ook de volgende websites en webshops vernieuwd:

:rolleyes:Chill...

De website www.vuurwerkshow word al over 2 daagjes geupdated, laatste update was in 2006:bonk::shocked::rolleyes:

Kan ook niet wachten tot 1-11-08, weer lijstjes maken van wat te bestellen enzo:cool:

EDIT: 't is vandaag 1-10-078 en er is nog niks aan veranderd, of word dat om vanacht 00:00 gedaan ? al haal i keruit dat hij vandaag online zou komen:bonk:

Laatst bewerkt:
Vandaag 2-10-2008 gekekend of er al wat is veranderd..

NEE, nog helemaal niks aan de website veranderd:cry::mad::bonk:

Het is pas 2 oktober, zo gek is het toch niet dat er nog niks verranderd is, zal wel tussen nu en een maandje ongeveer langzaam komen.

Bedankt voor de tip Xplode
De website ziet er zeker goed uit.
Met name de filmpjes hebben ze hard aan gewerkt.
Bravo..

Vanaf vandaag is de vernieuwde versie van vuurwerkshow.nl online, met hierin meer informatie over het assortiment van Breeschoten "De Kruiterij"B.V.

Op deze website vindt u informatie en filmpjes over de vuurwerkartikelen die vanaf 1 november 2008 op DEvuurwerkwinkel.nl en Vuurwerkconcurrent.nl in de voorverkoop worden aangeboden. Bekijk alle filmpjes om de effecten van het vuurwerk te bekijken !

Naast de vuurwerk filmpjes zijn er diverse vuurwerkgames , prijsvragen en andere vuurwerkgerelateerde zaken op deze site te vinden.

http://www.vuurwerkshow.nl/

Vanaf vandaag is de vernieuwde versie van vuurwerkshow.nl online, met hierin meer informatie over het assortiment van Breeschoten "De Kruiterij"B.V.

Op deze website vindt u informatie en filmpjes over de vuurwerkartikelen die vanaf 1 november 2008 op DEvuurwerkwinkel.nl en Vuurwerkconcurrent.nl in de voorverkoop worden aangeboden. Bekijk alle filmpjes om de effecten van het vuurwerk te bekijken !

Naast de vuurwerk filmpjes zijn er diverse vuurwerkgames , prijsvragen en andere vuurwerkgerelateerde zaken op deze site te vinden.

so! is behoorlijk verbetert! bedankt voor het bericht moontan..

ik heb wel een vuurwerk bij breeschoten gekocht maar ben de laatste jaren niet meer zo'n fan van hun vuurwerk. en dan komt o.a. door die vele 500 grammers...

Maargoed. leuk dat de site verbetert is!:wink:

so! is behoorlijk verbetert! bedankt voor het bericht moontan..

ik heb wel een vuurwerk bij breeschoten gekocht maar ben de laatste jaren niet meer zo'n fan van hun vuurwerk. en dan komt o.a. door die vele 500 grammers...

Maargoed. leuk dat de site verbetert is!:wink:

hier sluit ik mij bij aan, het is net teveel van het goeie. teveel en te duur! geen budgetcakes of zoiets nee alleen maar 500 gram:sad:

Rutger!:bye:

hier sluit ik mij bij aan, het is net teveel van het goeie. teveel en te duur! geen budgetcakes of zoiets nee alleen maar 500 gram:sad:

Rutger!:bye:

ja dat klopt. en dit kan ze weleens klanten gaan kosten. ze moeten meer cakes ontwikkelen met een prijs klasse vanaf 5,00 - 15,00 euro.... dat zou een groot pluspunt zijn. maar op dit moment is het een min punt.

Een professionele pyrotechnicus aan het woord over de 500 grams producten van Breeschoten "De Kruiterij" B.V. Een promotie van de 500 grams producten vastgelegd op film.

Klik hier om naar Vuurwerkshow.nl te gaan om deze vuurwerk promotiefilm te bekijken.

Wel leuk zo'n pyrotechnicus aan het woord. Jammer dat magno;ia alleen maar negatief is!! Miischien is hij een beetje gefrustreerd.:bye:

HANDEN AF VAN VUURWERK !
2009-01-20

Na de mislukte poging van Groen Links om het afsteken van vuurwerk te verbieden is er een politiek tegengeluid gekomen vanuit de VVD. Zij zijn van mening dat excessen bestreden moeten worden, maar dat een totaalverbod geen oplossing biedt.

Om dit duidelijk te maken zijn ze de actie “Handen af van vuurwerk” gestart, waarmee ze 100.000 digitale handtekeningen willen verzamelen.
Iedereen die het op een verantwoorde en veilige wijze afsteken van vuurwerk niet wil laten afpakken kan deze actie steunen.

Klik hier om je digitale handtekening achter te laten en jouw tegenstem te laten horen aan Groen Links.

http://www.breeschoten.nl/?pageId=218&dId=51&dType=nieuws

Back
Bovenaan