Nieuwe vuurwerkbesluit 1-07-2012 ingegaan.

bump bump :D

De maas in de wet

lijkt zijn uitwerking te hebben nu ik ff door de site van een handelaar kijk... zijn behoorlijke effecten voor een 20 euro cake :P 25gram per buis als ik het goed begrijp.

Ook systemen als: the impossible Zijn toch soort van "Duitse" producten die legaal in nederland verkocht worden, voor mij het eerst dat ik zulke zware producten in NL zie. (en pakketen van 4 cakes in 1 doos die aan elkaar zitten :bonk: )

Die cake die jij noemt heeft geen 2'' tubes hoor..

nee dat weet ik ook wel, maar ik bedoelde de 2e "4 cakes in een doos" waarbij de lonten wel erg dicht bij elkaar komen.

en de ander 25 gram/tube wat toch ook stuk hoger ligt als afgelopen jaarwisseling ;)

Volgens mij heb ik iets gemist?...
Ik zie veel batterijen van 2 kilo in Nederland verschijnen maar volgens de norm is het nog steeds 500gram toch? Wat heb ik gemist?:bonk:

Volgens mij heb ik iets gemist?...
Ik zie veel batterijen van 2 kilo in Nederland verschijnen maar volgens de norm is het nog steeds 500gram toch? Wat heb ik gemist?:bonk:

4x500...

Of meerdere keren 300/325 en dan heb je combinaties van 200+300+500 etc.

Maar dat zijn dus gewoon losse potten in één doos bij elkaar gezet.

oh vandaar, maar doorlonten is toch ook verboden in Nederland. Dan kun je net zo goed allemaal kleine baterijen kopen.

Back
Bovenaan