Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maar wordt het dan niet gezien als 1 cake, want dan zit je dik over de 500 gram?
Nee, in Duitsland niet. Maar er zullen waarschijnlijk wel regels komen dat je niet meer dan X gram NEM 'gekoppeld' mag hebben, bijv. 2000 gram. In Duitsland is/komt er ook een maximum gewicht aan gekoppeld vuurwerk meen ik.
Heb net gelezen dat er inderdaad vanaf dit jaar gekoppelde cakes tot 2000 gram worden toegestaan. Mooi nieuws!
In Europees verband wel ja.
Voor Nederland is dit nog niet zeker!
Heb jij misschien een linkje waarin dit staat? Ik hoop op een reactie.Er gaan trouwens geruchten dat er in België matten/rollen uit categorie 3 zullen worden toegestaan en dat er een wijziging komt op het Ministerieel Besluit van 1 november 2015 (het besluit waarin staat dat alleen alles uit C1/F1 en C2/F2 in België mag worden verkocht).
Weet iemand hier meer over?
Even een bump. Al iets meer bekend/nieuws. 2017 komt eraan, nog 194 dagen te gaan
Ik dacht begrepen te hebben dat de nieuwe regels halverwege Juli 2017 van kracht gaan dus dat we komend oud en nieuw nog met de oude regels zitten.