Nieuwe producten Proline 2008

Zozo je maakt ons wel erg nieuwsgierig zo :)

Enkele namen klinken mij wel goed in de oren;
Asian Thunder Cake 25 Shots - een cake van de welbekende asian thunder gok ik zo :wink:
Whistling Cake - ik hoop op een cake met mooie fluiters, twee of drietraps wellicht.
Giant Magnolia 42 Shots - Een grotere versie van de lily magnolia, niet verkeerd denk ik zo.

Het is afwachten hoe ze op demo's naar voren komen.

klinkt heel goed! lily magnolia in het groot.. asian thunder cake.. geweldig.. alleen vraag ik me af wat die asian line budget is.. een stuk of 3 zijn het er...

immaculate bursts- ik denk dat dit een spectaculaire cake is met een finale.
summu cum laude- klinkt als een krachtige cake.
purple star asortiment - ben benieuwd naar de inhoud van dit pakket.

ik ga zeker voor een deel proline dit jaar. het is mijn geld zeker waard

Bedankt voor de info. Ben egt heel erg benieuwd naar deze nieuwe artikelen :)

Nou maar even wachten op de foto,s en de flimpjes een niet vergeeten de prijsen :wink:

zo pro line is vlot..

maar goed bij me begind het ook al te kriebelen:wink:

toch jammer dat ik pro line de laatse jaren links en rechts ingehaald zag worden door andere collecties (vergeken met het begin dan) hopen dat dit weer een stap in de goede richting is.

zo is er eendelijk een asian knalpot. zou tijd worden.....

Zozo je maakt ons wel erg nieuwsgierig zo :)

Enkele namen klinken mij wel goed in de oren;
Asian Thunder Cake 25 Shots - een cake van de welbekende asian thunder gok ik zo :wink:
Whistling Cake - ik hoop op een cake met mooie fluiters, twee of drietraps wellicht.
Giant Magnolia 42 Shots - Een grotere versie van de lily magnolia, niet verkeerd denk ik zo.

Het is afwachten hoe ze op demo's naar voren komen.

Whistling cake zal waarschijnlijk een kleine fluitcake zijn met ongeveer 100 shots als ik zo de verkoopprijs zie.

De Asian thunder cake is idd een cake bestaande uit de bekende asian thunders.

@ ilvan de Asian Budget line zijn 3 500 grams cakes voor een scherpe prijs.

bedankt voor de informatie x-treme. maar is de asian budget line dan ook de nieuwe collectie? of is dat iets kompleet anders?

Compleet overzicht van alle nieuwe artikelen GBV 2008-2009
Foto,s en effectomschrijvingen volgen tussen half en eind augustus.

1587 Asian Budget Line A
1588 Asian Budget Line B
1589 Asian Budget Line C
1595 Asian Thunder Cake 25 Shots
1838 Giga Rockets Gold Line
1874 Excellent Rockets
5005 Coloured Peonies Proline
5007 The Lemon Pink One Proline
5019 Summu Cum Laude Proline
5024 Towering Inferno Proline
5028 Whistling Cake Proline
5039 Immaculate Bursts Proline
5223 Giant Magnolia 42 Shots Proline
5275 Double Multi Signal Flares Proline
5480 Full House Poker Proline Pakket
5560 New Starter Proline Pakket
5800 Purple Star Proline pakket

Geweldig nieuws, dat er zoveel producten die (deels) nieuw zijn.Die Asian Budget line klinkt heel veel belovend.
@ skyrider, aangezien het 3 bij elkaar horende cakes zijn, niet meer of minder, hoort dit gewoon bij de asian line.:wink:

Ik wil wel eens weten wat voor soort pijlen de 'Excellent Rockets' zijn. Excellent is sinds vorig jaar vooral gaan uitbreiden in hun assortiment. Eerst waren dit alleen maar pakketten. Ik ben benieuwd of ze het in de hoge lucht kunnen waarmaken.

De Asian Thunder cake lijkt me erg veel belovend, aangezien dit erg goede single shots zijn. Hoop dat de prijs scherp is, als je 25 AT's wil kopen betaal je namelijk (bij mijn dealer vorig jaar) 12.50.

Ik hoop verder dat het starter pakket nu écht goed is. Het is ruim ingehaald door eenzelfde prijsklasse pakket van Wolff, dus de verbetering is wel in ieder geval nodig.

Wat ik zo over het algemeen kan concluderen is dat de prijzen dit jaar scherp zullen zijn bij GBV. GBV vindt het ook niet etisch verantwoord om bestaande prijzen meer dan 10% te laten stijgen. Dat in combinatie met de grote voorspelde prijsstijgingen zou GBV best weer eens naar de top kunnen laten groeien, waar het eerst stond.

Verder ben ik erg benieuwd wat voor spektakel ons nog te wachten staat. Maar leg de lat nooit te hoog; vorig jaar viel Salvo Caps ook ietwat tegen..
:bye:

bedankt invader. ik dacht met mijn achterhoekse kop. dat de asian budget line. drie verschilende pakketen waren.

moontan bij de nieuwe producten staat niks over de nieuwe collectie. weet jij of dat nog door gaat. of willen ze dat nog geheim houden?

moontan bij de nieuwe producten staat niks over de nieuwe collectie. weet jij of dat nog door gaat. of willen ze dat nog geheim houden?

Skyrider, we gaan het voor je navragen bij GBV
Antwoord kan even op zich laten wachten. Ik heb begrepen dat er een aantal mensen nog op vakantie zijn van GBV
Binnen 1 week heb je je antwoord.

bedankt moontan. ik hoop dat dan ook de rest van informatie online komt.

Ik hoop het ook, ik ben erg benieuwd naar de nieuwe producten. Dan weet ik wat ik zelf moet kopen, en dan kan ik de mensen ook beter helpen als ik weer in de vuurwerkwinkel mag werken:D

mattenfreak dat weet ik . maar bij het verslag van het bezoek. werd er verder niet op ingegaan. en de informatie is nog steeds top secret. dus ik had even mijn twijfels.

Ik ben zelf heel benieuwd naar de asian budget lines A,B en C.
De asian thunder cake.
Voral asian producten dus :D

Ja, die komt er, is tijdens ons bezoek in mei al bekend gemaakt, *klik hier* voor het verslag van dat bezoek. :wink:

Wat ik me afvraag als er al een nieuwe lijn komt, waarom maakt GBV er dan niets over bekend naar zijn klanten ? We hebben dit jaar weer een prijslijst gehad van GBV met een brief erbij met alle ontwikkelingen maar er werd niets gezegt over een complete nieuwe lijn.

Maar ik wacht met spanning af op het antwoord van Moontan of ik hoor het begin september wel van GBV zelf. :wink:

Wat ik me afvraag als er al een nieuwe lijn komt, waarom maakt GBV er dan niets over bekend naar zijn klanten ? We hebben dit jaar weer een prijslijst gehad van GBV met een brief erbij met alle ontwikkelingen maar er werd niets gezegt over een complete nieuwe lijn.

Maar ik wacht met spanning af op het antwoord van Moontan of ik hoor het begin september wel van GBV zelf. :wink:

Je moet weten Xtreme dat wij er alles aan doen om die info boven water te krijgen.
Er vindt regelmatig contact plaats met GBV. Het is vermoedelijk momenteel erg druk bij GBV waardoor antwoorden soms langer op zich laten wachten
Maar we doen ons best.

Je moet weten Xtreme dat wij er alles aan doen om die info boven water te krijgen.
Er vindt regelmatig contact plaats met GBV. Het is vermoedelijk momenteel erg druk bij GBV waardoor antwoorden soms langer op zich laten wachten
Maar we doen ons best.

Geen probleem hoor Moontan ik wacht geduldig af.
Ik wilde alleen aangeven dat ik het vreemd vind van GBV zelf dat ze niets laten weten richting hun eigen klanten.

Back
Bovenaan