Nieuwe producten 2011-2012 Original

Heeft original een Widow maker?.
Gaaf!! En dat meen ik.(dus geen sarcasme).
De widow ontbrak nog in jullie assortiment.
Heeft u ook een foto of filmpje?.
Groetjes 3xh.

Aanstaande zaterdag superdemo van de nwe 500 grams potten,lijst komt later, tot en dan 40% op 2 artikelen naar keuze als je LVC lid bent

potten hebben dubbelzijdig tape aan de zeikant en zo plak je ze aan elkaar teminste dit is bij de asgaard ook en zo dus ik denk dat het zo bedoeld word?

Wanneer krijgen we de uitleg voor het "kliksysteem"?
Er valt helemaal niets te "klikken" met die dingen.
Het zijn dezelfde lonten als vorig jaar, maar voor het visco zit een plastiek ding.
Wat het nut is van dit plastiek ding weet ik niet, het hangt er maar.
Nuja het valt wel op dat iedereen van Originals heel hard zijn best doet om niets te zeggen over het "kliksysteem".
Ik zie ook nergens dubbelzijdige tape en zover ik weet kan je niet "klikken" met tape.
Om het nog beter te maken zeggen ze in het topic van de Hydra dat je tussen het reservelont en het hoofdlont quickfuse moet hangen. Met andere woorden, die plastiek dingen hangen er aan voor de lol.

Mocht je door willen lonten dan is het wel heel makkelijk want je kan ze er zo vanaf trekken, beetje openmaken en weer vasttapen aan de volgende batterij en kkaar.

Mocht je door willen lonten dan is het wel heel makkelijk want je kan ze er zo vanaf trekken, beetje openmaken en weer vasttapen aan de volgende batterij en kkaar.

Ow je moet die "klikdingen" eraf trekken. :D
Zal een foutje geweest zijn in china...

Original komt ook met een systeem dat het makkelijker maakt om een show te maken, maar later meer hierover.

volgens mij is het niet zo moeilijk!
als je goed had gekeken naar de plastic kapjes je gezien dat de twee plastick kapjes wel degelijk verschillen in formaat!
je haalt bij de blauwe het lontje met tape der af en je schuift de rode en het blauwe plastict dopje zo in elkaar,het rode lontje in het blauwe kapje even de rode door drukken en je hebt een verbinding.
ik zal kijken of ik dit nog kan verduidelijken met foto's maar heb hier niet zo een paar potten bij de hand.

volgens mij is het niet zo moeilijk!
als je goed had gekeken naar de plastic kapjes je gezien dat de twee plastick kapjes wel degelijk verschillen in formaat!
je haalt bij de blauwe het lontje met tape der af en je schuift de rode en het blauwe plastict dopje zo in elkaar,het rode lontje in het blauwe kapje even de rode door drukken en je hebt een verbinding.
ik zal kijken of ik dit nog kan verduidelijken met foto's maar heb hier niet zo een paar potten bij de hand.

Je doet het beter omgekeerd.
Bij jou moet de rode reservelont aangestoken worden met het quickfuse, en dat rode lont moet dan het schietlont van de andere pot aansteken. Dan kan je beter het rode lont van de reservelont weghalen en het viscolont van de andere pot in het quickfuse drukken of klikken/whatever. Anders bestaat de kans dat je overlappingen niet werken. Probleem is dat je veel opties hebt om deze door te lonten maar ik had wel eens graag geweten wat nu de exacte bedoeling is van dat nieuwe kliksysteem. Wat nu de beste manier is van doorlonten. Als iedereen het op zijn eigen manier doet is de kans groot dat hier en daar de overlappingen niet werken en dat is slechte reclame voor hun. Ik snap niet waarom ze hier niet meer aandacht aan besteden zodat iedereen het goed doet.

Back
Bovenaan