Nieuwe producten 2011-2012 Original

Nog niet alles zal gelijk verkocht worden, de gehele maan oktober verwachten ze containers binnen. Eind oktober verwachten ze dat alles te koop staat.

ben zeker aanwezig :D

ookal word het dus 440km heen en terug :P
totaal meer als 4.30 uur onderweg :P

ik hoop snel meer te zien te krijgen van die 500 grammers :D

Gaat hier iemand alle producten filmen?. Zou wel heel handig zijn voor op het forum. Hoop ook eens te zien wat verschil die 20gr - 25gr per tube maakt, want nu is het alleen nog maar speculatie.

Gaat hier iemand alle producten filmen?. Zou wel heel handig zijn voor op het forum. Hoop ook eens te zien wat verschil die 20gr - 25gr per tube maakt, want nu is het alleen nog maar speculatie.

Als het goed is gaan er enkele crewleden heen en die zullen dan uiteraard de producten die geschoten gaan worden gaan filmen.

Er zal vast en zeker gefilmt worden. Ik neem mijn camera mee, maar wanneer er anderen zijn die filmen dan ga ik mijn tijd daar verder niet in steken. Reken er maar op dat zowel VWB, VWC, AVP en FPM crew beelden zullen maken. Misschien dat ik het stof van mijn fotocamera weer eens afhaal om fotos voor Original te maken zoals ik bij Geel ook gedaan heb.

Het is geweldig dat Original een demo gaat houden wat openbaar is zodat iedereen hier van kan genieten.
Zou zeggen heb je nog tijd over en ben je nieuwsgierig, ga er dan zeker heen.

Zullen er gewoon producten van de massa-productie afgeschoten worden? Of zijn het samples die er ook geschoten gaan worden?

Hoop op het eerste natuurlijk!:)

Als ik het goed begreep moeten samples tegenwoordig uit de massabatch gehaald worden ivm de ce keurmerk. Zoals ik van Original begreep is: what you see is what you get!

Wat een heerlijke salute cake. Ze maken mij steeds enthousiaster voor alle nieuwe producten die nog moeten komen.

e9dtv9.jpg

Back
Bovenaan