Nou, daarvoor rijd ík iig niet helemaal naar België! Moeite niet waard, kan niet uit (of het moet met busje gaan...)
Er komen nog genoeg andere producten die goedkoper zijn

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nou, daarvoor rijd ík iig niet helemaal naar België! Moeite niet waard, kan niet uit (of het moet met busje gaan...)
Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe Belgische producten.
Sowieso die Odin; een bussel van 10 romeinse kaarsen van elk 5 schots.
Effect: Golden tail to ti-salute.
Aantal schots: 50.
Kruitinhoud: 500 gram.... als deze er is koop ik hem blind.. Ik vond de AK54 al een topper en dat waren kaarsjes gewoon formaat, deze worden net zo dik als de Z103, en dan een bussel van 10stuks, dat word een groot ding.
En de Alien lijkt me een topper
Effect: Spinner, ufo.
Aantal schots: 1.
Kruitinhoud: 30 gram.... Dat is toch vet.. ik had die kleintjes eerst en die vond ik al leuk, maar deze zijn 30x zwaarder
500/50/5 2 gram per shot. Dan nog de stijglading eraf. Ik ben benieuwd.
Even ter herinnering: er komt een Promo Weekend waar alle nieuwe producten geschoten zullen worden. Kleine update:
Alweer een paar maanden geleden plaatste Moontan een post over het Promo Weekend dat Zena Beringen heeft aangekondigd waar alle nieuwe producten, en dus ook de nieuwe niet-NL 500 grammers, geschoten zullen worden (zie http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showpost.php?p=360806&postcount=139).
Ik heb nog eens navraag gedaan hoe het met dat Promo Weekend staat en dit was de reactie:
Hoi,
Alle aanmeldingen zijn bij ons ontvangen en krijgen spoedig antwoord. Alles hangt natuurlijk af met de snelheid van de levering van de producten vanuit China.
Helaas kan ik vandaag geen effectieve datum plakken op dit evenement.
Groeten,
Zena Beringen
Doe mij die middelste maar
zonder gekheid, dit is nostalgie voor mij. echte raketjes schieten.
Die dingen werden nog verkocht toen ik 12 was. ben ze al tijden niet meer tegen gekomen. Leuk om ze terug te zien. Nu nog in nederland.
greetzzz
Stickles rockets toch. 2 jaar geleden nog te koop. Niet echt nieuw?
Deze zijn nieuw en een stuk groter dan zijn voorganger.
Beste allemaal,
Zaterdag 8 oktober zal Original Fireworks een demonstratie van de nieuwe artikelen geven bij de voetbal club KVC Veerle in Veerle/Laakdal.
Aanvang is 20:00, start van de demo om 20:30.
De demo zal ongeveer een uur duren en we zullen zo’n 60 producten afschieten. Dit zijn niet alle nieuwe artikelen, dat zijn er immers veel meer, maar wel enkele stuks uit elke serie.
Uiteraard zijn de verwachtingen hoog nu we in België 500gr in de batterijen mogen stoppen, ook het kaliber en het aantal grammen per tube is toppie!
Na de demo gaan we nog even een minuutje of 5 a 7 los met een toegift in de vorm van een “gas erop” finale van feestvuurwerk.