Nieuwe producten 2009

Wat een goede producten, echt mijn smaak. Harde burst, grote ronde effecten, glitter/blinkers, gouden effecten, goed tempo, mooie finales. Gewoon top! :D

hoop dat dit merk dit jaar in meer winkels te vinden is.
want dit is wel een heeel sterk merk!
ook mijn smaak en zo als ik lees zijn de prijzen ook nog gunstig!

De Gorgeous is echt prachtig... zeg maar een beetje de 500 grams versie van de Treasure Island en met een finale van 6 schoten inplaats van 3. Mogen ze bij de andere cakes ook wel doen.

Het 8e nieuwe product dient zich aan:
Een cake met het nummer 2014, 36 schoten en 500 gram
De cake heeft nog geen naam, althans nog niet gepubliceerd.
Ik vind dit persoonlijk een prachtige cake, waarin vooral het tempo goed is en de crackling in deze cake fraai uitgewerkt is. Een topper.!!!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
tijdsduur is ook nog eens best lang te noemen, en ik vind het effect redelijk rond en goed verspreid. vind ook de tails erg mooi erbij.

Wat een mooie nieuwe producten zijn dit zeg. Afgelopen jaarwisseling kennis met 3 producten mogen maken, aan de films te zien gaat er dit jaar heel wat van Bonfireworks in mijn collectie komen.

Vooral die laatste crackling cake ziet er erg goed uit!

ik ben dan niet zon crckling fan.
maar vind deze mede door zijn tail en door de hoeveelhijd crackling in een boeket.
tog wel mooi! al ben ik geen fan..... je kan er niet om heen!:D

Je komt inderdaad vaak teveel crackling tegen, maar dan is het ergens in verwerkt met andere effecten. Dit is juist een crackling cake, mooie tails, goed rond boeket en de crackling klinkt hard zo op film, ik ben toch benieuwd, want mijn interesse is wel gewekt. :D

Aanvullende informatie van Bert, Bonfireworks

De meeste nieuwe producten staan nu op youtube vermeld. Een paar zullen nog een hier en daar iets aangepast worden maar in grote lijnen is dit collectie voor 2009.

Eén artikel moet nog online komen. Dit is een 36 shots 500 grammer met 4 verschillende effecten uitgevoerd met mooie heldere afwisselende kleuren en echt harde knallen. een lust voor het oog, EEN TOPPER!!!

Is die inmiddels ook online?
En wanneer worden prijzen van de nieuwe producten bekend? Ik ben al aan 't rekenen geslagen namelijk :D

Zeg, voor die 6 producten in de openingspost zijn nog helemaal geen topics aangemaakt!!!

moe'k m'n lijstje weer aanpassen... hahaha

vind dit persoonlijk een mooie lijn vooral de georgeus, wodka bleu en the wave waarvan zit hier een verkooppunt in de buurt van Bodegraven zou deze wel willen bestellen voor aankomend nieuwjaar.

Laatst bewerkt:
Alle nieuwe producten voor 2009 zijn/worden nog ondergebracht in de nieuwe lijn van Bonfireworks genaamd "Oriental Collection‏"
Voor deze lijn is inmiddels een nieuwe rubriek aangemaakt
Het gaat om de productnummers 2001 t/m 2019

Nou kijk das dan weer eens service!
Zo ontwikkel je d.m.v. evt. suggesties samen vet goede cakes, als men over en weer goed naar elkaar luistert, komen we een heel end!:p
Petje af voor bonfireworks, ook al zitten de cakes in testfases, het ziet er professioneel uit en dat wil ik wel graag zo houden:rolleyes::wink:

Je kunt mij meer vertellen maar andere importeurs mogen goed hun best doen om mij bij Bonfireworks en Pronk weg te snoepen. Lesli gaat het zelfs met drie lijnen proberen...nou, ik kan me niet indenken dat dat allemaal de kwaliteit en pracht is van Bonfireworks. Wolff kan wel eens met mooie dingen komen, maar tot nog toe niet op déze manier, ook niet op de manier van Royal Fireworks. Die vind ik zelfs ook nog het onderspit delven bij Bonfireworks, waarbij het prijsverschil dat ook nog versterkt en zal versterken.

Het wordt moeilijk kiezen bij Bonfireworks, ik ga echt de krenten uit de pap vissen. Ik heb dan wel vast gekozen voor de nadruk op Pronk dit jaar, die óók nog met nieuw spul komen..., maar Bonfireworks snoept heel wat aandacht van mij daar weg...

Bonfireworks doet het prima, maar het is niet mijn importeur. Ze produceren vrijwel alleen maar 500 grammers.

als ik kijk naar kwaliteit vind ik dat Wolf nog altijd bovenaan staat. Bon en ook zeker Royal mogen er zijn. Met name Royal vind ik ook heel mooi.

Maar ik zal geen moeite doen om dit vuurwerk te kopen.

en dat is een persoonlijke mening..:)

Ehm, de meeste nieuwe items van Bonfireworks zijn 375gr., ook wat 250 en inderdaad ook wat 500grammers. Het líjkt allemaal wel 500grams, ben ik met je eens

edit; te weten van de 16 nieuwe items in 'Oriental Collection' 8x375gr, 3x240gr. en 5x 500gr...

Laatst bewerkt:
en dan vind je Royal wel zo mooi, en het klopt dat ze vrijwel geen 500grammers hebben, maar die zijn dan weer significant duurder. Jemig, zie nu pas hoe weinig kruit erin zit bij Royal, en dat met die prijzen :bonk:

Back
Bovenaan