Nieuwe producten 2008-2009

bedankt x-treme, een zeer grote lijst zo weer te zien, ook willen de de grootste knalcake op de mark gaan brengen van 100 shots en tevens ook een kleine 16 shots variant, ik ben benieuwd of er ook producten het assortiment gaan verlaten aangezien er strak zeer veel 500 grams cake's zijn en er zo nog maar weining verandering komt bij de wat kleinere cake's want niet iedereen kan namelijk zon 500 grams cake kopen.

In totaal komt Lesli dit jaar uit op 37 500 grams cakes :bonk:

Nog wat kleine nieuwe cakes,

Awakenings, 25 shots (royal Class)
Banzai, 10 shots (Next generation)
Punk'd 7 shots

+ nog een aantal pijlenpakketten en wat klein grond vuurwerk.

Hm.. als ik het zo zie ga ik zeker even langs bij de lesli dealer.
Ziet er goed uit, maar ze hadden beter wat kleinere cakes kunnen doen i.p.v. die 500 cakes.
Alhoewel ben ik benieuwd naar de Big MC thunder. gewoon de naam al klinkt al vet. :cool:

big mc thunder een leuke cake. om honden mee wakker te maken. vooral s,morgens vroeg:devil:

Laatst bewerkt:
big mc thunder een leuke cake. om honden mee wakker te maken. vooral s,morgens vroeg:devil:

Hoe weet u dat als ik het vragen mag?
Misschien stellen de knallen niks voor.

BTW , als je honden wilt pesten met vuurwerk, ben je hier niet goed denk ik .

:bye:

ten eerste het is geen u. ik ben maar een broekje van 22. en over de knallen heb je gelijk. daar weet ik inderdaad nog niks van. ze blaffen het hele jaar. en dan noem jij wat ik doe pesten. begrijp me niet verkeerd ik. hou van dieren.

Laatst bewerkt:
Hm.. als ik het zo zie ga ik zeker even langs bij de lesli dealer.
Ziet er goed uit, maar ze hadden beter wat kleinere cakes kunnen doen i.p.v. die 500 cakes.
Alhoewel ben ik benieuwd naar de Big MC thunder. gewoon de naam al klinkt al vet. :cool:

Klinkt als een nieuwe burger bij de MC Donalds :p

als ze die bij mc donalds gaan verkopen. kunnen de belgen trots op ons zijn. ze hebben daar nu exploderende hamburgers op het menu.

Aangezien ik bij een next-generation dealer werk,, kan ik alleen de nieuwe next-producten van dit jaar zeggen.. deze staan in ieder geval in het productvoorstel van 2008-2009, dus niet is zeker.
Maar dit zouden in ieder geval de nieuwe producten moeten worden, met daarbij de consumentenprijs in euro:

Knalvuurwerk:

Subwoofer 1,49

Fonteinen en Kometen:

Mc Thunder 12,50

Grondvuurwerk:

Pyro Academy 12,95

Voetbalpakketten:

Voetbalpakket 39,95

Next-Generation (500gram serie):

Hot Fuzz 35 shots 79,00
Supernatural 34 shots 89,95
Midnight Miracle 115 shots 79,50

Next-Generation (siervuurwerk):

Banzai 12,50
Take 5 29,95
BZV Milk Can (geen prijs) dus ik weet niet wat dit inhoudt? staat bij sier.

Dit is wat er op de lijst staat van alle nieuwe producten die wij gaan verkopen etc. maar ik kan niets met zekerheid zeggen omdat wij dit jaar zowieso van module 1 naar 2 gaan.. dus we krijgen zowieso meer producten.

Hoop dat jullie er wat aan hebben.. en reacties of vragen hoor ik wel!

-pyroboy-

Aangezien ik bij een next-generation dealer werk,, kan ik alleen de nieuwe next-producten van dit jaar zeggen.. deze staan in ieder geval in het productvoorstel van 2008-2009, dus niet is zeker.
Maar dit zouden in ieder geval de nieuwe producten moeten worden, met daarbij de consumentenprijs in euro:

Knalvuurwerk:

Subwoofer 1,49

Fonteinen en Kometen:

Mc Thunder 12,50

Grondvuurwerk:

Pyro Academy 12,95

Voetbalpakketten:

Voetbalpakket 39,95

Next-Generation (500gram serie):

Hot Fuzz 35 shots 79,00
Supernatural 34 shots 89,95
Midnight Miracle 115 shots 79,50

Next-Generation (siervuurwerk):

Banzai 12,50
Take 5 29,95
BZV Milk Can (geen prijs) dus ik weet niet wat dit inhoudt? staat bij sier.

Dit is wat er op de lijst staat van alle nieuwe producten die wij gaan verkopen etc. maar ik kan niets met zekerheid zeggen omdat wij dit jaar zowieso van module 1 naar 2 gaan.. dus we krijgen zowieso meer producten.

Hoop dat jullie er wat aan hebben.. en reacties of vragen hoor ik wel!

-pyroboy-

BZV Milk Can kan volgens mij wel een bus carbid zijn als ik die naam hoor. Kan het natuurlijk verkeerd hebben maar dit is mijn mening.

weet je toevallig ook de effecten. of staan die er niet bij.

Nee helaas nog niet.. dit staat er niet bij vermeld.
Dit is de enige informatie die ik tot nu toe heb weten te bemachtigen.
Wel weet ik, net als iedereen inmiddels dat de mc thunder van 12,50 een 16 shots knalpot is.
Maar verder kan ik je nog niet aan effectinfo helpen!

helaas!

Naast het siervuurwerkpakket komt er ook een feestvuurwerk (kindervuurwerk) pakket uit van deze 3 clubs.

105_t1.jpg

haha idd en moet je maar in huissen staan te verkopen met een nec paket dat gaat hem niet worden :P

na mijn mening kun je beter een paket hebben van een ''grotere'' ploeg...een paket van ajax of psv zal beter verkopen dan een paket van de graafschap, simpelweg omdat ajax en psv meer aanhang hebben [dit is uiteraard mijn mening]

na mijn mening kun je beter een paket hebben van een ''grotere'' ploeg...een paket van ajax of psv zal beter verkopen dan een paket van de graafschap, simpelweg omdat ajax en psv meer aanhang hebben [dit is uiteraard mijn mening]

Lesli heeft zover ik weet niet eens een verkooppunt in Amsterdam, dus daar gaat je grootste markt dan al..

Back
Bovenaan