Knallbahr2
VWC lid
Mazzelaars, hier hebben we een bezorgwr die altijd pas rond etenstijd aan zn wijkie begint, als hij hem al bij zich heeft...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Werk er zelf (je durft t bijna niet meer te zeggen met de geleverde kwaliteit deze dagen) niet in de bezorging maar weet waarschijnlik wel.hoe het komt dat dit bij ons is gebeurt. Alle pakjes voor de hele wijk staan in een lijst die in 1x als bezorgd worden afgehandeld, er is bij postbezorging igeen individuele scan meer... Dus hoogstwaarschijnlijk is hij blijven liggen in het sorteercentrum terwijl hij dan wel wordt uitgescant als bezorgd... :,(Boek is bezorgd volgens de postNL app, maar er lag niks in de brievenbus. Zie ook op de camera niet dat de postbode een bruinkleurige envelop bij zich had.
Heb ik weer hoor![]()
Hetzelfde hiero alleen kijk ik er al niet meer van op morgen of donderdag ligt hij hier op de mat (hoop ik)Boek is bezorgd volgens de postNL app, maar er lag niks in de brievenbus. Zie ook op de camera niet dat de postbode een bruinkleurige envelop bij zich had.
Heb ik weer hoor![]()
Heb je toch geluk dat met sinterklaas is, ik heb hier last van een kerst regimeIk heb een klacht!
Net thuis van werk. En ja hoor, een pakje met het boek! Ik ben nog geen 5 minuten aan het bladeren en me vrouw komt binnen, grist het uit me handen en zegt: "Dat is een Sinterklaas cadeau!". Ondanks mijn herhaaldelijke tegenwerpingen werd mij op ferme doch heldere toon duidelijk gemaakt dat ik het boek niet meer zou zien, tot hij in Sinterklaas papier uit de zak van Sinterklaas komt op 5 december. Mits ik lief ben geweest. Wat een teleurstelling, zeker omdat ik al heel even het boek had doorgebladerd, wat een feest der herkenning was! Echt complimenten!
Voor de duidelijkheid, de klacht is dus vooral gericht op het Sinterklaas beleid hier thuis. Veel leesplezier allemaal. Misschien bestel ik maar een 2e..
Ok. Dan wachten we af..Werk er zelf (je durft t bijna niet meer te zeggen met de geleverde kwaliteit deze dagen) niet in de bezorging maar weet waarschijnlik wel.hoe het komt dat dit bij ons is gebeurt. Alle pakjes voor de hele wijk staan in een lijst die in 1x als bezorgd worden afgehandeld, er is bij postbezorging igeen individuele scan meer... Dus hoogstwaarschijnlijk is hij blijven liggen in het sorteercentrum terwijl hij dan wel wordt uitgescant als bezorgd... :,(
Kan natuurlijk ook zijn dat de bezorger een liefhebber is en het boek door de verpakking rookOk. Dan wachten we af..![]()
Het is wel duidelijk wie de broek aan heeft hahaIk heb een klacht!
Net thuis van werk. En ja hoor, een pakje met het boek! Ik ben nog geen 5 minuten aan het bladeren en me vrouw komt binnen, grist het uit me handen en zegt: "Dat is een Sinterklaas cadeau!". Ondanks mijn herhaaldelijke tegenwerpingen werd mij op ferme doch heldere toon duidelijk gemaakt dat ik het boek niet meer zou zien, tot hij in Sinterklaas papier uit de zak van Sinterklaas komt op 5 december. Mits ik lief ben geweest. Wat een teleurstelling, zeker omdat ik al heel even het boek had doorgebladerd, wat een feest der herkenning was! Echt complimenten!
Voor de duidelijkheid, de klacht is dus vooral gericht op het Sinterklaas beleid hier thuis. Veel leesplezier allemaal. Misschien bestel ik maar een 2e..