Nieuw vuurwerkboek! - 'De Mooiste Dagen van het Jaar' - (Voor)verkoop met winactie

Heyy Niels,
Wat leuk om te lezen dat je een boek hebt gepubliceerd. Ik kan mij herinneren dat je ooit met de trein naar het hoge noorden bent afgereist om dummies van de Diamond collection bij mij af te halen. Ik ben heel benieuwd naar je verhalen van onze gezamenlijke passie.
Gr Dennis🖐

Wauw! Deze zet ik op mijn lijstje.
Die Magnum Candle dummie had ik graag gewild. Helaas de voorverkoopactie over het hoofd gezien. :( :)

Hoe verzendt je deze boeken? Normale envelop, bubbeltjes envelop, zo'n kartondoos-brievenbus-envelop?

Kleine update over de verzending: Er zit helaas een kleine kink in de kabel. Toen afgelopen week de boeken binnen kwamen heb ik meteen de verzendlabels aangemaakt. Vandaar dat iedereen al onrustig wordt van meldingen in de PostNL-app. Maar met het inpakken van de boeken kwamen we er achter dat er bij het drukken van de productie iets mis is gegaan met de zwarte kleur in het boek. Dit was niet het geval bij de proefdruk.

De drukker was het gelukkig met me eens dat de kwaliteit niet was zoals hij moest zijn en zei zo snel mogelijk nieuwe boeken te drukken en op te sturen, maar dat schiet helaas nog niet echt op... Ik zit er bovenop, maar het mag nog niet baten.

Even geduld dus nog! Ik hoop ze uiterlijk vrijdag te kunnen versturen.

Helaas... De boeken komen vanavond pas binnen. Dat betekent dat ze zaterdag of maandag op de post gaan en dus begin volgende week bezorgd worden. Alle pakketjes die nu nog in de PostNL app staan gaan dus niet door, er moeten nieuwe labels aangemaakt worden omdat de oude na vandaag niet meer geldig zijn.

Als ze verzonden zijn plaats ik hier uiteraard weer een update!

Back
Bovenaan