Nieuw producten 2009

480_gr.jpg

Thunder King Basic 4st.
Nieuw! mortier, 4 stuks in doosje

469_gr.jpg

Heavenly Red 7shots
474_gr.jpg

Crystal
475_gr.jpg

Skies of Blink 7shots

476_gr.jpg

Gigatronix 1500 shots
klikt als schele muziek in mijn vuurwerkoortjes:rolleyes:

en die vanquish en crystalblokje ben ik ook wel benieuwd naar hopelijk
1x8 en 2 x 10 schoten:D zou leuk zijn voor finales in showtjes

Laatst bewerkt:
Diamante 12 shots + fontein?
481_gr.jpg

Clouds of Thunder 50 shots
482_gr.jpg

Defcon Thunder 196 shots
483_gr.jpg

Crackle Dragon 14 shots
479_gr.jpg

Crackle Crossette 11 shots
478_gr.jpg

Heavenly Willow 8 shots
477_gr.jpg

Voor mij zijn er 2 dingen bij die mij aandacht heeft getrokken.
De oude vertrouwde super bijen:)
En deze de muti thunderking.
471.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier zijn alle nieuwe producten op een rijtje!
Meer info of prijzen heb ik niet.

Crown Collection

Kamuro Sky (toegevoegd)
355_gr.jpg

Extra info: Crown Collection 36 schots, kamuro Golden willows

Tears in Heaven (toegevoegd)
356_gr.jpg

Extra info: Crown Collection 36 schots, brocade waterfalls boutquet in V-style, center crackle chrysanthemum
Video: http://www.broekhoff.nl/flvplayer.php?movie_id=356

Final Box(toegevoegd)
357_gr.jpg

Extra info: Crown collection 118 schots, diverse effecten
Video: http://www.broekhoff.nl/flvplayer.php?movie_id=357

Fuji
472_gr.jpg

Heavenly Red 7sh
474_gr.jpg

Extra info: Cake 7 schoten Multie angle

Crystal
475_gr.jpg

Extra info: Cake met 28 schoten in V-shape, FAN en straight diverse effecten

Heavenly Willow
477_gr.jpg

Extra info: cake met 8 schoten met finale in V-shape

Crackling Dragon
479_gr.jpg

Extra info: 14 schoten nieuwe effecten

Diamante
481_gr.jpg

Extra info: Cake met 2 krachtige fontijnen en 12 schoten met harde knallen en effecten.

Defcon Thunder
483_gr.jpg

Extra info: De hardste knal cake in Nederland 196 Thunderkings. Doem maar een stapje achteruit.

Gigatronix 1500 sh
484_gr.jpg

Air Action
489_gr.jpg

Extra info: 8 pijlen oplopend tot pijlen met 40gr kruit.

Maxer
490_gr.jpg

Extra info: 12 pijlen van de hoogste kwaliteit.

Cateway
491_gr.jpg

Extra info: 20 pijlen met vernieuwde effecten.

Stargate
492_gr.jpg

Extra info: 41 pijlen het grootse pijlen pakket te koop in Nederland met de mooiste vuurpijlen die er zijn.

Crown Invasion
493_gr.jpg

Extra info: de kleinste van de crown pakketten familie. bestaande uit 5 cake met diverse schiet richtingen, 1 fontijn, 12 vuurpijlen en de safe-tray met afsteek volgorde.

Crown Vision
494_gr.jpg

Extra info: Crown pakket bestaande uit 8 cakes, 2 fontijnen en 6 pijlen en de safe-tray met afsteek volgorde.

Crown Unlimited(toegevoegd)
330_gr.jpg

Extra info: Crown Collection Pakket met duiverse soorten vuurwerk

Crown Xenon
496_gr.jpg

Extra info: een crown pakket bestaande uit 8 cakes, 2 fontijnen, 7 vuurpijlen en de safe-tray met afsteek volgorde

Crown Inspirion
497_gr.jpg

Extra info: het 1 na grootste crown pakket. dit pakket bestaat uit 10 diverse cakes, 2 fontijnen, 11 vuurpijlen en de safe-tray met afsteek volgorde

Crown Centurion
498_gr.jpg

Extra info: het grootste crown pakket dit pakket heeft alles wat je nodig hebt voor een goede start van het nieuwe jaar. 9 cakes incl. 500gr cake, 1 fontijn, 12 pijlen max gevuld en de safe-tray met afsteek volgorde.

Dynamic

Crackling Clouds 7sh
473_gr.jpg

Extra info: cake met 7 schoten Multi angle

Crackle Crossette
478_gr.jpg

Extra info: cake met 11 schoten cross over effect

Red Spinning Flowers (toegevoegd)
364_gr.jpg

Extra info: Dynamic collection 49 schot, giant silver soaring spinner to red flowers
Video: http://www.broekhoff.nl/flvplayer.php?movie_id=364

Clouds of Thunder
482_gr.jpg

Extra info: 50 thunderkings in een cake

Rocket Pack 16
348_gr.jpg

Extra info: Dynamic collection! Schitterend pijlenpakket, 16 pijlen.

Magic Moments
335_gr.jpg

Extra info: Dynamic collection! Pakket met diverse soorten vuurwerk.

High_Performance

Skies of Blink 7sh
476_gr.jpg

Extra info: let vooral op de diverse schiet richtingen uniek bij deze kleinere cakes

Vanquish 28sh
480_gr.jpg

Extra info: de groeter broer van de Crystal uit de Crown Collectie. Deze 500 grams cake zit vol met nieuwe effecten.

Impact
319_gr.jpg

Extra info:High Performance collection! 55 shots, White tails with whistling.
Filmpje: http://www.broekhoff.nl/flvplayer.php?movie_id=362

Pyro Power

Multi Thunder King
471_gr.jpg

Pili Cracker
485_gr.jpg

Color Pearl 96sh
486_gr.jpg

Superbee's
487_gr.jpg

SUPER AANBIEDINGEN!!!!!!

Thunder King Basic 4st
469_gr.jpg

Extra Info: Mortier, 4 stuks in doosje.

Nou ik hoop dat deze post wel gewaardeerd word.

Laatst bewerkt:
Bedankt moontan,maar er zit niet echt iets tussen waarvan ik zeg'Dat MOET ik hebben'. ff wachten op de filmpies dan maar!

Inderdaad eerst maar wachten op wat meer info. Naar de crystal ben ik toch wel nieuwsgierig. In de pakketten van crown heb ik helaas geen vertrouwen meer gezien de prijs / kwaliteitsverhouding van vorige jaren.

Heeft iemand al een datum van de eerste demo van Broekhoff ( voor dealers etc ) ?:bye:

Laatst bewerkt:
Vet, Defcon Thunder (moeilijk om Defcon zonder Q te schrijven btw) lijkt mij wel wat!

De Impact is niet nieuw. Werd vorig jaar gratis bijgeleverd bij een bestelling boven de 150 euro dacht ik.

Hier zitten toch best wat producten bij waar ik in geïnteresseerd raak. Ik zou graag meer weten over de Heavenly Willow, Crackle Crossette, Skies of Blink 7sh en Multi Thunder King. Deze vier producten wekken mijn aandacht best, zeker gezien de effecten. Noem eens één cake met een klein aantal schoten met zuiver willows. Ook het aantal crossette-cakes in Nederland is op één hand te tellen.
Die Defcon Thunder lijkt mij typisch een Broekhoff cake. Trekt daarom niet mijn aandacht. Zal wel magere effecten hebben met een hoog tempo, voor €79,95 of €69,95. Voor de grap later eens kijken of ik die prijs goed inschat :P

Die Defcon Thunder lijkt mij typisch een Broekhoff cake. Trekt daarom niet mijn aandacht. Zal wel magere effecten hebben met een hoog tempo, voor €79,95 of €69,95. Voor de grap later eens kijken of ik die prijs goed inschat :P

Om even op mezelf terug te komen: ik had dus gelijk :rolleyes:
Te hoog geprijsd (naar mijn mening), te zachte knallen. Prijs is zelfs nog hoger dan gedacht, hoewel ik die ?9,95 wel goed had :D (schijnt 89,95 te gaan kosten).
Ik zou persoonlijk veel liever die andere knalcake in fanshape nemen van Broekhoff. Die is veel betaalbaarder, en knalt beduidend harder.

Ik ben zeer benieuwd wat de stargate gaat kosten en de effecten. N pijlenpakket met 41 vuurpijlen. Weet iemand toevallig de prijs enzo? Want zo'n pijlenpakket klinkt mij als muziek in me oren :) greetz mustang

Back
Bovenaan