Nieuw crewlid; DsNL!

Gefeliciteerd ketel..
Tsja en dsn ktijg je op eens een kleurtje...
Maar zolang je mij geen ban geeft en je film matereaal goed blijft vind ik ut goed:wink:

Jaco, gefeliciteerd en veel plezier alvast. We krijgen dus nu nog hogere kwaliteit demo beelden begrijp ik:D

Welkom bij de groep Jaco. Dat je vooral veel plezier in de groep mag beleven. Blijf het als een hobby zien, niks moet :wink:. Geniet nog even van je vakantie!

Iemand die *naar mijn mening* prima in de crew past, het is je van harte gegund Jaco en ik wens je errug veel succes! :D

Ook namens mijn persoontje heet ik je welkom bij de crew. Doe rustig aan geniet van de demo's en bij eenkomsten en net wat al eerder vermeld is het is en blijft een hobby. Al moeten ze mij wel eens afremmen. Welkom.

Ook namens mij welkom bij de crew Jaco.
Maar eerst heerijk genieten van je vakantie.

Jaco bij de crew, het werd een onderwerp net voordat ik op vakantie ging en ik was dan natuurlijk ontzettend blij om op vakantie te horen te krijgen dat Jaco het inderdaad is geworden!

Persoonlijk ken ik Jaco goed door de vele shows waar ik hem spreek, ook hebben we samen een week doorgebracht op een kamertje tijdens Fallas de Valencia en 7 september vertrekken we samen naar Pyronale in Berlijn..
Ik weet dan ook zeker dat Jaco iemand is die prima binnen de crew past en een ware aanvulling zal zijn voor het forum!

Jaco ontzettend veel succes maar nog meer plezier met je functie als moderator bij Vuurwerkcrew!

Bedankt voor alle positieve en bemoedigende reacties(!), ik kijk er echt ontzettend naar uit mijn taken te vervullen, maar nu ga ik eerst lekker even op vakantie!:) De films zullen wel online komen te staan, haha! Bedankt! :D

Back
Bovenaan