NIEUW 2026 - Funky Fun - Wolff Cat1 voor 2026

Koala

VWC lid
logo Funky Fun png.png

In 2026 komt Wolff Vuurwerk met een nieuwe lijn voor het categorie 1 vuurwerk: Funky Fun! Verwacht nieuwe soorten cat1, unieke verpakkingen, en hele gave pakketten met verschillende items!

In dit topic houden we jullie graag op de hoogte omtrent alle nieuwe artikelen in de Funky Fun lijn. We zullen regelmatig updates delen, en laten graag zien wat we dit jaar gaan brengen! Zo zal een gedeelte van het assortiment zich focussen op de liefhebbers, met top kwaliteit producten en unieke verpakkingen.

Wij zijn erg enthousiast over alles wat gaat komen! Mochten er vragen zijn over ons Cat1 aanbod; of is er interesse om dit in jouw winkel neer te zetten, laat het ons dan weten!

NB. Natuurlijk weten we dat er hier op VWC behoorlijk sentiment heerst omtrent het vuurwerkverbod en categorie 1 vuurwerk. We hopen dat iedereen dit topic gebruikt als verzamelpunt voor onze nieuwe Cat1 items, en dat het vrij kan blijven van negativiteit en discussie.

Als eerste willen we jullie vast een paar specifieke items laten zien voor de vuurwerkliefhebber!

Deze zijn qua verpakking geinspireerd op klassieke producten, welke we helaas al een tijd niet meer in Nederland hebben gezien. Het betreft twee verpakkingen voor knetterlinten (in de celebration cracker verpakkingen) en knetterrotjes (in de papieren wikkel).

Deze items hebben wij gemaakt met de focus op de vuurwerkwinkel die dit jaar gaat inzetten op Cat1 verkoop. Artikelen die qua kwaliteit, maar ook qua looks relevant zijn voor de vuurwerk liefhebber. Natuurlijk met een knipoog naar knalvuurwerk, de shishing crackers gaan al heel wat jaartjes mee! Met deze versie hebben we anno 2026 een mooi item wat dat oud en nieuw gevoel laat doorleven.

De specifieke productinfo delen we later, maar hieronder alvast een fotootje!

WhatsApp Image 2026-07-13 at 12.17.02.jpeg

Het ziet er goed uit! Hier kunnen de kids in ieder geval lekker mee stoken, en papa geniet op een klein afstandje mee.

Hopelijk na de zomer vakantie leverbaar, zodat het cat 1 seizoen mooi op tijd kan beginnen dit jaar!

Ik zelf heb helaas niets/niet veel met cat1, maar dit kan ik dan wel weer enorm waarderen van jullie en denk zelfs dat ik er wel wat van koop, alleen om het uiterlijk al.

Persoonlijk heb ik geen ene fuck met f1 maar aan de andere kant destemeer met dingetjes aan een rits.

Ik laat me graag verassen.

Back
Bovenaan