[Next-Generation] Tomahawk

tomahawkig5.jpg

Artikelnummer: 876
Artikelnaam: Tomahawk
Bruto Gewicht: 8.700 gr.
Netto Kruitgewicht: 498 gr.
Aantal Schoten: 148 Schots
Effectomschrijving: schiet rode, groene en paarse kometen in de lucht in Z-shape en vervolgens een Fan-shape finale van crackling chrysanthemum boeketten met een gouden tail.
Tijdsduur: 20 sec.
Stijghoogte: 25 m.
Diameter effect: 20 m.
Richtprijs: €79.50
Verpakkingseenheid: 1/1
O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is een hele goeie pot die lekker van begin tot eind alles in rap tempo weg schiet zonder irritante pauzes en tussensalvos. Ik heb het hier wel over de Tomahawk van 2007. Deze heeft namelijk een nieuw effect. Filmpje zien? www.goedvuurwerk.nl dan zoek je naar een dealer die hem heeft die heeft er ook een filmpje bij.

Laatst bewerkt:
2 eind slavo's erbij en je hebt een kopie van de Super 500 ??? VInd het effect zekker wel mooi lekker tempo maar 80 euro voor 20 sec ? nee is mij iets te gortig. Overigens wordt op het filmpje 4 en volgensmij zelfs 5 tegelijk ontstoken. Zeer slordig want zo hou je de consument voor de gek.

Ben van plan hem aan te schaffen. Ik heb namelijk nog geen fatsoenlijke Fan/Z-shape pot in mijn collectie. Deze staat genomineerd hoor :D

Laatst bewerkt:
veelste drukke bak, leuk is de snelheid.slecht is het effect enkel wat gekleurde balletjes met een tail, niets voor mij.. en inderdaad kijk maar goed uit want hier zie je een prachtig volle lucht.. dat zal thuis als je hem gaat afsteken de 31ste.. heel wat minder zijn zoals al werd gezegd hier worden er zeker 4 mischien 5 tegelijk afgestoken en het geld is ie zeker niet waard :D

Je betaald meer om het feit dat alles snel wegschiet. Ben blij dat ik deze toch maar niet heb gehaald zoals ik al in me eerdere post zo enthousiast aangaf.

Laatst bewerkt:
Ik werk zelf bij een next-verkoopdealer.. en heb er echt heel erg veel van verkocht, we hebben ze vaak moeten bij bestellen.
Bijvoorbeeld ook 'n kerel die net voor sluitingstijd binnenkwam en wegging met: 2 tomahawk 1 tiger tails 1 mammut 2 chaos 1 days of thunder 2 poseidon.
Dus die was 'n hoop geld lichter terwijl ie eigenlijk maar een paar potten had die goed waren qua prijs/kwaliteitverhouding.

Wat een belachelijke prijs voor enkele seconden tails in z shape gevolgd door matige boeketten.

Als mensen dan lekker naar België gaan dan halen ze een Zorro of M85 voor veel minder geld. En juist omdat dit soort zooi tegen een schandalige prijs verkocht wordt in Nederland, gaat men dus naar België. Dames en heren politici, letten jullie op?

Dit soort vuurwerk is daarom gericht aan het volk dat niet de mogelijkheid heeft, of niet de moeite wil nemen om naar ons buurland te gaan.
En er wordt een goede slag mee geslagen, want het wordt ontzettend veel verkocht, ongeacht de prijs!

Bij Hardix hebben ze een soortgelijke cake, namelijk de Final Show. Deze verkopen ze niet omdat hij zo mooi is, maar gewoon omdat sommige mensen gewoon een heel grote pot willen hebben.

Hier is mijn film van de Tomahawk gemaakt tijdens de demo van 10 november in Ede:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De adviesverkoopprijs bedraagt dit jaar €99,95

Lijkt me het geld niet echt waard, te weinig effecten en zoals al eerder gezegt er worden er meerdere tegelijk afgestoken, dus dan wordt het effect ook een stuk minder als je hem op de 31ste afsteekt.

ik had hem dit jaar en het jaar ervoor ook, alleen zat er toen geen londje aan:frusty::frusty::frusty::frusty::mad::frusty::mad::mad::angry::angry:
vorig jaar gelukkig wel

En toen er wel een lontje aanzat en je 'm aanstak.. was je net zo teleurgesteld als toen er geen lontje aanzat?
;)

jaa nogal, echt een flut cake.
veel te duur en de effecten lijken op een soort van romijnse kaars met adha

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan