[Next-Generation] Some Like It Hot

somelikeithotch8.jpg

Artikelnummer: 916
Artikelnaam: Some Like It Hot
Bruto Gewicht: 6.250 gr.
Netto Kruitgewicht: 585 gr.
Aantal Schoten: 10 schots per cake
Effectomschrijving: elke cake heeft 10 heftige schoten en een fontein. Alle combinaties bevatten heftige knetterregens en zware burstknallen ]
Richtprijs: €62,50
Verpakkingseenheid: 4/1
O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is echt een superpakket, als is hij dit jaar iets duurder (62,50). Eerst een hoge fontijn (en geloof mij die is echt hoog 3-4 meter met gemak) gevolgd door 10 kometen met silvertail. Ik heb dit pakket al drie jaar op rij en ik koop hem elk jaar weer.

Het ziet er naar uit dat dit echt een must have wordt voor mensen die bij Welkoop/Boerenbond kopen, want er het is nu een buitenkans voor maar 29,95!

Laatst bewerkt:
Het ziet er naar uit dat dit echt een must have wordt voor mensen die bij Welkoop/Boerenbond kopen want er het is nu een buitenkans voor maar 29,95. Prijzen zijn nog niet definitief, maar 99% van de prijzen klopt al.

Bedankt Blitzzz ik dacht eerst dat het een typfout was maar het klopt dus wel. Een prijszakking van meer dan 50%.

Zag het ook ja dat dit pakket nu maar 29.95 kost! Iemand film? Ben erg benieuwd, maar aangezien de prijs schaf ik het tog wel aan denkz:p

Bij de eerst link gebeurt er niks, Zo te zien op het youtube filmpje heeft die pot een mooie fontijn en luchteffect.

Ik ga ze dit jaar ook zeker kopen, alleen vroeg ik me af of het 3 stuks voor 29,95 € was ?
kan iemand mijn vraag beantwoorden? alvast bedankt !!

sorry voor dubbelpost.
lekker snel geantwoord bedankt ! Als ik de films zo zie lijkt het me een hele mooie pot, wie heeft er nog meer ervaring over deze potten ?

Het zijn drie potten even groot en ongeveer gelijk effect. Begint met zilverfontein die later over gaat in crackling. Daarna komen de 10 kometen die allen met een gouden tail opstijgen en dan uiteenbarsten in rode/groene of blauwe peony's met crackling.

Volgens mij waren de kleuren zo:
Virus: Rode peony met crackling
Hot Fever: Blauwe peony met crackling
Poison: Groene peony met crackling

Zijn het 3 verschillende potten ? lijken ze veel opelkaar? wie kan mijn vragen beantwoorden ?
alvast bedanktt !

Alle potten hebben als effect: beginnend met een fontijn, daarna 10 schoten.
Een pot in het rood
Een pot in het groen
Een pot in het blauw

Dus dezelfde effecten.. maar in andere kleuren!

Back
Bovenaan