[Next-Generation] Mammut 98,s

moontan

VWC lid
879-Mammut.jpg

Artikelnaam: Mammut 98's
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 98
Effectomschrijving: Het grootste 500 grams flowerbed van Nederland! Een trapezium flowerbed van meer dan 1 meter lang. Schitterende effectcombinaties afgewisseld met oorverdovend harde flitsknallen. Als een mitrailleur schieten groene en paarse kogels de lucht in met aansluitend 6 zilveren en blauwe burstbouquetten. Daarna een spetterende lichtshow van groene blinkbogen gevolgd door 6 harde knallen die groene en paarse sterren verspreiden. Een high speed effect van felle glitters en 6 harde burstknallen met goudstaarten en crackling sluiten deze vuurwerkshow af. Wat een gigant!
Tijdsduur: 25-30 seconden
Stijghoogte: 25 meter
Richtprijs: €99,50
Film: Film van Lesli
O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
De winaar in the battle voor de onbenulligst grote cake?? :p
Maar wel een heftig blok zeg dat mag wel gezegd worden!
Mooie kleuren goede afwisseling en veel variatie!
Vind het een erg goed ding op de prijs en de grootte na...
:bye:

Zelf werk ik bij een next-generation dealer.. en ik heb daar de functie om mensen te helpen bij het invullen van de lijstjes, en het helpen bij maken van keuzes.. ik ben dus eigenlijk de man die mensen iets meer moet laten kopen dan waar ze voor kwamen:wink:
Maar het is echt niet normaal als je ziet hoeveel mensen, aangepraat of niet, met deze cake de deur uitlopen.
Het is dus maar goed dat niet iedereen zoveel verstand heeft van vuurwerk als ons.. en dan niet iedereen de mogelijkheid heeft of wil nemen om naar Belgie te gaan, want dan bleven wij toch echt zitten met dit soort onbenullig duur spul.

Het is een zeer mooie cake, maar hoog geprijsd, waardoor mensen deze cake toch laten liggen.
en mensen die een hoger buget hebben, en duurdere cakes kopen, die gaan dan vaak ook infromatie erover zoeken forums, en zien dat hij toch te kort is voor het geld.
ver is het een mooie cake, maar voor 60 euro was het echt een topper!

En daar komt nog bij dat je wel op de goeie plek moet staan, anders kijk je tegen de zijkant aan en zie je geen donder van het trapezium effect!

Niet geheel onverwachts dat dit snel een keer zou gebeuren maar...

Deze cake gaat dit jaar het strijdtoneel verlaten!
Wil je 'm nog aanschaffen, dan zul je dus in de winkel navraag moeten doen of deze nog op voorraad is!

Deze is uit het assortiment.. Echter is er nog een restpartij en die zal bij verschillende winkels voor een lage prijs of als gratis vuurwerk de deur uitgaan.

Klopt.
Afgelopen jaar had mijn dealer een klein assortiment van artikelen die eruit gingen of al eruit waren. Deze stonden dan ook apart als ''assortiment'' gepresenteerd. O.a. Mammut zat hierbij, afgelopen jaar nog een hogere prijs. Dit jaar hier ook voor een kleine 60 euro te verkrijgen.
Nu nog de vraag; heb je het er voor over? (iig wel een betere prijs dan de officiele verkoopprijs)

Kijkende naar het effect dan vind ik deze cake 20 euro waard, meer niet. Maar je betaald natuurlijk ook voor de verpakking en deze is voor veel mensen veel belangrijker.

nou... ik weet het niet hoor,
het is niet echt een...ehh... een ding wat ik voor 60 euro mee neem denk ik
maar wat blitzzz zecht vind ik ook niet echt waar,
als ie 20 euro was, had ik er elk jaar zeker 3, maar ik moet wel zeggen, 45 euro vind ik hier ongeveer op zijn plaats

Net zoals de Full Size: Een erg mooi blok, maar gewoon zijn geld niet waard...
De kleuren zijn erg mooi, maar de boeketten zijn klein.
Er zijn veel schoten, maar veel hiervan zijn gewoon kometen.

Deze bak is uit het assortiment, al 2 jaar, de winkels die hem nu nog hebben zullen 'm voor een zachte prijs uitverkopen.

Back
Bovenaan