[Next-Generation] Fright Night

pyroboy

VWC lid
Fright night

18 schots vuurkleurige staarten exploderend in kroonbrocade met zilveren, groene rode en blauwe glittering, eindigend in goudenkroon effect met dragon eggs effect.

(Artikelnr.903)

€ 24,95

Met dank aan: Lesli

Laatst bewerkt door een moderator:
Niemand een mening over de effectomschrijving?
Ikzelf vind het erg positief dat er eindelijk eens glittereffecten naar voren komen in een wat goedkopere cake. Iets dat Next-Generation nog niet echt had naar mijn idee.
De effecten lijken me opzich zeker mooi, en zoals ik het nu zie, gaat deze zijn geld wel waard zijn. Wanneer de omschrijving goed uitgewerkt is natuurlijk.

Dit ziet er absoluut goed uit zeg, hoe was jullie ervaring heren? :rolleyes::D
Nette film DonkereZiel, waar film je mee tegenwoordig?

Dit is een mooie cake zeg. En ook nog eens een goede prijs.
Mooi die gouden tails naar brocade/blink en als finale dragon eggs.
Bedankt voor de film Yorik.!

Dank jullie, heren :wink:
Dit was een van cakes waar ik vanavond echt op zat te wachten. Had veel potentie op papier, en er was vorige week geen film van gemaakt.
Ik heb sinds vorige week een fotocamera, die ook HD kan filmen. Ik vind de kwaliteit heel acceptabel, gezien het feit dat het een FOTOcamera is. Het is een Panasonic Lumix FZ38. Beeld is niet perfect zoals met goede videocamera's, maar een statiefje en manual focus doen een hoop.

De cake was goed! Echt lekkere effecten met prima bursts. De rode blinkers erin doen het 'm. Maar ook de groene en blauwe sterren zijn prima gekleurd. Een cake met (zowaar) een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Maar darksoul deze zit toch niet in de collectie die je kan bestellen?
Deze krijg je toch gratid bij een aankoop vanaf....

Mooie cake ik weet zeker dat deze erbij zit!
Bedankt voor het filmpje

Ik stond naast DarkSoul;) en het was echt een toppot.. geweldig om te zien.. prachtige effecten en goede bursts.. voor een acceptabele prijs.

Helaas heeft Lesli er inderdaad voor gekozen om gratis vuurwerk niet meer los te verkopen!

Nog steeds raar dat je deze, en ook de andere gratis potten, niet kan bestellen. Hierdoor lopen ze extra verkoop mis. Bijvoorbeeld als iemand 3x de fright night wil, dan is dat in de praktijk eigenlijk alleen door 3 bestellingen te plaatsen mogelijk.

Maar het is een erg mooie pot, beter dan de thriller die de laatste jaren qua kwaliteit alleen maar achteruit ging.

Dat is dan wel weer een duidelijk pluspunt bij Lesli vuurwerk. Sommige produkten die je gratis krijgt zijn echt toppers en dat al bij een 70 euro besteding, waar je bij een andere dealer misschien een pot met tails voor krijgt.

Deze cake had ik afgelopen jaar 2x in mijn bezit.. en ik heb dus ook getracht een straatfilmpje te maken, wat je hieronder ziet!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
dit is een mooie cake goeie burst en mooie effecten op t filmpje te horen en zien dit jaar ook proberen :p

Ook deze kwam vandaag op de demo weer voorbij.. een van de betere cakes als het aan mij ligt. Kreeg het hier toch wel weer even warm van. Wat een burst, wat een grote effecten en wat een prachtig uitgewerkte effecten.
Super!

heerlijke cake dit! had hem dit jaar 3x gekregen.

heerlijke burst , groot effect,wat wil je nog meer :wink:

ik vind deze toch 1 van de beste next generation cake's die er zijn.(prijs/kwaliteits verhouding)

heb hem ook gefilmd!

op het filmpje zijn 3 potten doorgelont :

-pot1 gaat gewoon normaal
-pot 2 gaat meteen als pot 1 klaar is
-pot3 is versneld. :rolleyes:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

(kijk in HD voor beter beeld/geluid!!)

--pyro99

hier nog een foto van deze potten.

uui45.jpg

--pyro99

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan