New Moon

Deze prachtcake zie ik nu helemaal niet meer in de webshops voorbij komen. Is deze echt niet meer te bestellen? Zou echt zeer jammer zijn als deze niet meer te krijgen is, een van de mooiste cakes van Nederland vind ik.

Deze prachtcake zie ik nu helemaal niet meer in de webshops voorbij komen. Is deze echt niet meer te bestellen? Zou echt zeer jammer zijn als deze niet meer te krijgen is, een van de mooiste cakes van Nederland vind ik.

Tja, de concurrentie heeft natuurlijk niet stilgezeten. Met bijv. de Crackling Chry 2.0 en de HFF Crackling Fan zijn er 2 alternatieven gekomen sinds de introductie van de New Moon. Dat zal er zeker ook mee te maken hebben vooral ook omdat die een stuk scherper geprijsd zijn.

Hier istie nog wel te koop gelukkig :) Alhoewel ik nu twijfel dit jaar, New Moon of de Pot of Gold, twee fantastische producten van Royal.

Oei oei oei.

Wat is deze achteruit gegaan in twee jaar..

Filmpje van 2013

Filmpje van afgelopen weekend

Als je het randje opzoekt en er overheen valt kost dat heel veel geld. Helaas moet het dus op safe, het is niet anders..

Back
Bovenaan