Neutron Star

Ik vond hem wat tegenvallen.. Het waren mooie effecten, maar klein en een zachte burst. Na het filmpje van Mercurius had ik er wat meer van verwacht.

Zoals gezegd heb ik ook vier van deze potjes gekocht, waarvan ik er 2 in mijn pottenproject heb gestopt. Had toch meer van deze potten verwacht, de boeketten waren matig qua grootte en hoewel de effecten best aardig waren, vervlogen ze te snel.
Impressie van de twee potten die ik los geschoten heb:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Filmpje gevonden van 00VuurwerkNL00, echt balen dat deze pot zo'n flop is, al is deze filmer er wel positief over. Op zijn kanaal staan trouwens nog een aantal andere films van mercurius spul. :bye:

+ YouTube Video

Zo slecht vind ik hem niet, effecten zijn redelijk groot, blijven lang hagen en de cake heeft een zeer harde burstknal en ik tel maar liefst vier verschillende effecten :)

Back
Bovenaan