PyroSmurf_ VWC lid donderdag om 11:41 #41 Calim3ro zei: Poah... prachtig stukje vuurwerk! Jammer dat deze aan mijn aandacht ontsnapt is afgelopen jaar. Klik om te vergroten... Helaas! Heb ze ook niet heel veel zien langskomen trouwens, echt maar bij een paar winkels. Hopelijk aankomend jaar...
Calim3ro zei: Poah... prachtig stukje vuurwerk! Jammer dat deze aan mijn aandacht ontsnapt is afgelopen jaar. Klik om te vergroten... Helaas! Heb ze ook niet heel veel zien langskomen trouwens, echt maar bij een paar winkels. Hopelijk aankomend jaar...
Viva la Bang VWC Moderator Forumleiding vrijdag om 20:28 #42 Heb getwijfeld om mee te nemen en toch niet gedaan. Zonde ala ik t zo zie
JanFireman VWC lid Gisteren om 10:25 #43 Viva la Bang zei: Heb getwijfeld om mee te nemen en toch niet gedaan. Zonde ala ik t zo zie Klik om te vergroten... Idem hier, maar waren ook niet echt lekker verkrijgbaar voor acceptabele prijs..
Viva la Bang zei: Heb getwijfeld om mee te nemen en toch niet gedaan. Zonde ala ik t zo zie Klik om te vergroten... Idem hier, maar waren ook niet echt lekker verkrijgbaar voor acceptabele prijs..
Viva la Bang VWC Moderator Forumleiding Gisteren om 23:01 #44 JanFireman zei: Idem hier, maar waren ook niet echt lekker verkrijgbaar voor acceptabele prijs.. Klik om te vergroten... Dat dus. Vond ze te duur om zomaar ff mee te nemen
JanFireman zei: Idem hier, maar waren ook niet echt lekker verkrijgbaar voor acceptabele prijs.. Klik om te vergroten... Dat dus. Vond ze te duur om zomaar ff mee te nemen