NDF 2008: Wie gaan er allemaal?

RedBaron

Pyroworld
Nog een kleine 3 weken en dan is het zover: Een van de grootste Pyrospektakels zal dan losbarsten in Frankrijk Nuits de Feu! Zoals de titel aan geeft wie gaan er nu eigenlijk allemaal hier op dit forum? Zover ik weet gaan er van VWC\PW tot nu toe deze personen:

RedBaron
BlackBaron
Kruitsnuiver
Mantronix
Joe-Crash
Mascletá
Dinant + vrouw
Joshua
Silberblitz
Mink+ vrouw
Vincmeister + zn meissie (alleen vrijdag)
Infinity + vrouwtje en broer

Wie nog meer? :D

Laatst bewerkt:
Ik ben er ook bij en heb er veel zin in:D

Voor de mensen die willen ik heb nog 2 veld kaartjes voor de vrijdag.
Dus heb je intresse pm me maar.

Ik ga alle 3 dagen met vrouw.
Dit is de eerste keer dat ik een festival bezoek.
Ik heb er erg veel zin in.

voor de hoofd tribune en over nachten in ibis senlis.

hee leuk! Wij zitten óók in het Ibis. Dat wordt een gezellige invasie daar in dat Hotel met al die Nederlanders :p Die hele lijst zit zowat dus in dat Hotel zover ik weet :D

als nu alles volgens mijn plan gaat, ben ik erbij met vriendin op de vrijdag avond :D
ik neem van joshua de kaartjes over, maar moet alleen nog even uitdokteren waar ik de auto neerzet, of kan je daar nog parkeerkaarten kopen?

als nu alles volgens mijn plan gaat, ben ik erbij met vriendin op de vrijdag avond :D
ik neem van joshua de kaartjes over, maar moet alleen nog even uitdokteren waar ik de auto neerzet, of kan je daar nog parkeerkaarten kopen?

Je moet nog parkeerkaarten kopen!

die kun je online bestellen, of bij voorvekroop adressen in Frankrijk kopen,. op de site van NDF kun je vinden waar en hoe. Als je hulp nodig hebt, moet je je maar ff contacteren.

Zo, we hebben al onze tickets binnen:

NDF_08_TICKETS.jpg

Het is een beste verzameling :p

voor een totaalbedrag van € 2735,= hebben we 39 Care Or besteld. We zijn Donderdag met een groep van 10 man, Vrijdag met 16, en zaterdag 13. Daar komen dan nog mensen bij die op eigen gelegenheid (Care or) kaarten besteld hebben

Ik heb er echt vreselijk veel zin in!!! :D

Ziet er lekker uit ja :)

Ik zie dat de tickets op je aanrecht liggen, doe je een beetje voorzichtig met koken? Niet dat de tickets in de hens vliegen of iets dergelijks:wink:

Heb er zin in!:D

nu is het organisatorisch gezien zeker dat ik erbij ben, nog even kijken of we de camping geboekt kunnen krijgen zonder mastercard...

dus ik mag ook aan het lijstje toegevoegd worden!!!! al denk ik dat ik een andere naam heb gekregen.... :D

nu is het organisatorisch gezien zeker dat ik erbij ben, nog even kijken of we de camping geboekt kunnen krijgen zonder mastercard...

dus ik mag ook aan het lijstje toegevoegd worden!!!! al denk ik dat ik een andere naam heb gekregen.... :D

Je staat erbij hoor :)

ik sta helemaal in de start blokken om af te reizen naar Chantilly. De bezoeken aan het terrein en de diverse afspraken zijn reeds gemaakt. We kunnen dit keer nog beter, en hopenlijk mooier dit fesitval in beeld brengen! Daarvoor hebben we met de organisatie een paar hele goede en mooie afspraken over gemaakt :D

Het is niet Vinkmeister maar VINCmeister Jack! Dat bedoelde ie ermee:p

Maargoed zoals vele van jullie heb ik er echt ontiegelijk veel zin in:cool:

Weet je wat ik loop dalijk al gewoon aan, zien jullie me wel helemaal verwilderd woensdag aankomen in Chantilly, he waar blijft Alexander? Oh daar komt ie aanstrompelen vanuit de bosjes, bedoel heb toch de nodige ervaring opgedaan tijdens het kijken van vele afleveringen van Ultimate Survival zoals larven eten en dat soort ongein:D

Nee nu genoeg gefantaseerd nog 3 daagjes jongens:cool:

Back
Bovenaan