Wat zie jij het liefst in een pijlenpakket?

Wat zie jij het liefst in een pijlenpakket?

• Veel vuurpijlen van mindere kwaliteit en een lagere prijs

Stemmen: 15 9,4%
  • Minder vuurpijlen van goede kwaliteit en een hogere prijs

Stemmen: 48 30,2%
  • Veel vuurpijlen van goede kwaliteit en een hoge prijs

Stemmen: 71 44,7%
  • Losse vuurpijlen kopen is de beste optie i.p.v. een vuurwerkpakket

Stemmen: 25 15,7%

• Totaal stemmers
    159

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Via deze poll willen wij graag te weten komen wat jullie vinden van de vuurwerkpakketten welke worden aangeboden.
Er zijn tal van vuurwerkpakketten te verkrijgen met alleen fonteinen, alleen cakes, alleen pijlen, maar ook veel combinaties van alles. Wij willen weleens te weten komen wat jullie nou precies voor een pakketten waarderen, wil je duurdere pakketten die wel vol kwaliteit zitten en minder artikelen bevatten of wil je juist veel vuurwerk voor weinig geld waarbij de kwaliteit ook minder zal zijn? Hiervoor hebben wij meerdere polls gemaakt, deze poll gaat over de pijlenpakketten, laat je stem en mening horen.
Ook de importeurs zijn benieuwd naar de meningen van vuurwerkliefhebbers, wij hebben vaak een andere kijk op de zaak en kunnen bijdragen aan een verandering en/of verbetering van dergelijke onderwerpen.

In de poll staat daarom de algemene vraag centraal; Wat zie jij het liefst in een pijlenpakket?
Met jullie stemmen weten wij daar dus een beeld van te schetsen, maar liever lezen wij nog meer dan dat, wij willen graag een beargumentatie van jouw keuze, waarom heb je het antwoord gekozen? Enkele voorbeelden van punten die wij graag zouden willen lezen in een reactie zijn;

- wat zijn de positieve en/of negatieve punten van jouw keuze?
- wat denk jij dat de gemiddelde consument wilt, vermeld jouw kijk er eens op.
- wat is het maximale bedrag wat voor pijlenpakketten gevraagd mag worden en waarom?

Schroom niet om te antwoorden, wees ook zeker eerlijk in jouw mening, niemand word ergens op afgerekend, ieder zijn mening is even belangrijk.

Wij danken jullie alvast hartelijk voor de medewerking, de uitslagen worden doorgespeeld aan importeurs en wellicht ook detaillisten.
Met vriendelijke groet,

Vuurwerkcrew.nl

Ik heb gekozen voor 'minder vuurpijlen van goede kwaliteit voor een hogere prijs'.

Sowieso wil ik dat vuurpijlen hun geld waard zijn, anders zijn zulke dingen al gauw minder rendabel dan een cake waar je per schot een evenzo mooi effect voor veel minder geld voor krijgt, maar dan zonder de leuke stijglading.

Ik heb liever meer kleine pijlen met een goede kwaliteit voor een kleine prijs, dan een paar grote pijlen voor een hogere prijs (maar met navenant grotere effecten)

Als ik meer van die pijlen zou willen, dan zou ik wel een pakketje extra kopen, maar ook zou dan de weg open liggen om van een ander merk een set pijlen te proberen.

Voor goede pijlen betaal ik graag, maar dan moet de prijs niet te hoog worden, dus zal de hoeveelheid gauw wat minder zijn.

edit; moeilijk hoor...vallen de Fire pijlen dan onder meer pijlen van mindere kwaliteit voor minder geld, en 4x 40grams pijlen met iets grotere effecten voor 35euro onder wat ik net heb gekozen? Want dan had ik beter de andere keuze kunnen doen... Man, wat doe je ons aan! Moeilijk!

edit2(zucht); het hangt gewoon ook enorm van je budget af, en hoe gek je op pijlen bent. Aangezien mijn budget nooit groot is, ga ik liever voor (beide goede kwaliteit) 6x25grams pijlen voor 15euro, dan 4x40grams voor 35....

Laatst bewerkt:
Je hebt de goede keuze gemaakt Richardus, er zijn bepaalde pakketten die inderdaad een nagenoeg perfecte prijs-/kwaliteitsverhouding hebben, dan is jouw keuze de beste optie.
Poll is natuurlijk ook met oog op wat er nog kan komen. :wink:

Bedankt voor je reactie, mooi uitgebreid.

Minder vuurpijlen van goede kwaliteit en een hogere prijs

Als ik een vuurpijlenpakket koop, wil ik wel een GOED pakketje want ik hoef echt geen slechte pijlen dan betaal ik liever veel meer voor weinig goede pijlen, dan minder voor heel veel slechte pijlen.

Tjaa, lastige vraag. Ik ben van mening dat er niet egt veel meer bij zit met de pijlen van tegenwoordig. Ze laten het er vaak spectaculair uitzien, maar laten heb je een flinke domper, omdat ze gewoon tegenvallen. Wat pijltjes zijn altijd wel leuk te hebben en ik zou dan voor wat meerdere voor een niet al te hoge prijs gaan. voor het spectaculaire vuurwerk neig ik toch eerder naar cakes.

Koop liever veel vuurpijlen van goede kwaliteit voor een wat hogere prijs dan troep, van een paar euro:shocked:

Ik heb gekozen voor 'Veel pijlen met hoge kwaliteit en voor een hoge prijs.'
Ik wil ervoor zorgen dat de pijlen die ik heb van goede kwaliteit zijn. Dus om dan meerdere verschillende pakketten te kopen loop ik een hoger risico. Vandaar heb ik niet op 'weinig pijlen met hoge kwaliteit voor een hogere prijs' gekozen.
En dat is eigenlijk het enige voordeel. Verder ben ik bereid een hoge prijs te betalen voor iets wat goed is.

Hier zeg ik niet mee dat ik graag de dure pijlen in Nederland koop; er zijn in Nederland weinig goede dure pijlenpakketten; het meeste is een en al show.
Maar als ik denk aan bijvoorbeeld de Nederlandse Zink pijlen, ben ik een potentiële klant. De pijlen bijken van goede kwaliteit te zijn, maar het kost ook wel wat.

Komt bij dat ik ook bereid ben veel geld uit te geven aan pijlen, ik ben wel een fan van vuurpijlen. Het blijven toch kleine raketjes hehe..:rolleyes:
:bye:

Ik heb elk jaar meerdere pijlenpaketten.

Daarvan grotendeels de Ninja pijlen uit de Lidu Collectie van Brave en Wichers. Deze pijlen kosten hier 15 euro. Er zitten 10 pijlen in van maximaal 35 gram. Het zin geen maximaal gevulde pijlen maar het zijn zeker de beter pijlen uit Nederland. Vandaar een kwaliteitskoop in plaats van een goedkoop pakket (moet wel zeggen dat dit pakket hier goedkoper is en het pakket in verhouding ook gewoon goedkoop is).

Daarnaast had ik ook een pakket van Mercurius Vuurwerk het Ultimate Gold Rocket Assortiment 1. Een 18 stuks pijlen met grote en kleine effecten. Koste wel 40 euro. Ook een dure koop voor pijlen.

Veel pijlen met Hoge kwaliteit , waarom ? omdat het gewoon fijner is om 10 goeie pijlen te kunnen afsteken voor een goede/duure prijs . Dan zon flut pakketje van 20 pijlen die 15 euro zijn maar niet eens een mooie knal zijn, laat staan mooi boeket.

minder vuurpijlen van goede kwaliteit voor een hogere prijs'
wil gewoon mooi spul hebben, en niet van die flutpijlen.
van mij mogen ze de max kruitinhoud ook verhogen, daar wil ik best voor betalen.
liever een goede pijl van €10 in de lucht, dan 9 in de hand voor het zelfde geld

veel pijlen voor weinig geld. Het gaat mij om het afsteken:)
natuurlijk is het fijn dat de kwaliteit goed is, maar het afsteken geeft mij de kick:wink:

Heb liever een duur pakket, met wat minder pijlen en een redelijke prijs en een groot effect, dan een pijlenpakket met veel pijlen en dat goedkoop is, wil niet zeggen dat goedkope pakketen slecht zijn.

Minder pijlen met hoge kwaliteit met hoge prijs waarom omdat je dan mooie pijlen heb ik heb altijd het pijlenpakket van the winner serie van evuco 22 pijlen van goeie kwaliteit voor 41.50

ik kies voor veel pijlen van hoge kwaliteit omdat als je het efectvan een cake of een pijl van lage kaliteit ziet zie je amper nog verschil .
en dat is erg jammer . een pakket van 20 pijlen zou wat mij betreft ongeveer 60 euro
mogen kosten maar dan moeten ze het dubbel en dwars waardt zijn .
een nadeel is dat de mensen die wat minder te besteden heeft er onder kunnen gaan lijden.
dus trek uw conclusie :cool:

Ik vind dat de dikke dure losse pijlen niet veel beter zijn dan de b pijlen, dus ik ga voor minder
vuurpijlen van goede kwaliteit en een hogere prijs.
Vind zelf dat een pijl ook echt niet meer dan 5 euri moet kosten.

liefst hoge kwaliteit voor een lagere prijs
want ik zie gewoon pijlen staan 12stuks en kosten 75euro :|
nehhhh
maar ik stel samen gewoon een vuurwerk pakket op
beetje proline beetje crown enz enz

Golden oldies...

Golden oldies...

Ik wil graag pleiten voor een pakket van Wolff met:
- 4 x screaming golden quattro (Krijs + boeket)
- 4 X Smaragd pijl (prachtig goud boeket)
- 4 X brulpijl (tot 1995, Wolff) krijs met knal.
- 4 X Screaming Girls pijl (Evuco, zilveren krijs)

Allemaal prachtige pijlen die er uit zijn of eruit gaan...
Voor zo een pakket zou ik graag een euro of 20 a 30 neerleggen.

liefst hoge kwaliteit voor een lagere prijs
want ik zie gewoon pijlen staan 12stuks en kosten 75euro :|
nehhhh
maar ik stel samen gewoon een vuurwerk pakket op
beetje proline beetje crown enz enz

Back
Bovenaan