Natte jaarwisseling verwacht

Hey, wacht eens even. Bijna ieder jaar is hetzelfde aan de hand. Kort voor oud en nieuw is het op de dag des dagen altijd slecht weer. Wie weet geven ze deze voorspelling af in de hoop dat minder vuurwerk wordt besteld/gekocht? M.a.w. propaganda door vuurwerkhaters?

Hey, wacht eens even. Bijna ieder jaar is hetzelfde aan de hand. Kort voor oud en nieuw is het op de dag des dagen altijd slecht weer. Wie weet geven ze deze voorspelling af in de hoop dat minder vuurwerk wordt besteld/gekocht? M.a.w. propaganda door vuurwerkhaters?

zou best wel eens kunnen ja
althans dat vermoeden begin ik ook wel eens te krijgen .
het heeft in alle omstandigheden geen zin om je druk te maken .

Dit vermoeden heb ik ook.. Er staat gewoon 'waarschijnlijk'. Enige wat ik echt vervelend zou vinden is wind en/of mist zoals een paar jaar geleden.

Regen na afloop heb ik geen problemen mee, helaas hebben we het niet voor het zeggen!

We zien het wel.

Alleen een beetje jammer dat de telegraaf mijn reactie weigerde te plaatsen;

'Voor degenen die hopen dat het regent met oudejaarsavond, ik hoop dat u de hele avond op de wc zit met diarree. Fijne jaarwisseling gewenst.'

hoe het ook worden gaat komen we allemaal van zelf wel achter
zo lang het in onze gedachte maar zonnig blijft

God gunde de kruitdampsnuivers in Noord Brabant in ieder geval een xcelent begin van 2016... :p

Omstreeks rond 0030 voelde we een enkele druppel in het westen van het land. Waarna dit ook direct stopte! Weergoden bedankt!

krachtige wind maar ging enigszins met vlagen 00:23 druppels heel kort buitje daarna weer droog door de wind was alles zo droog weinig last van gehad, het was wel heel druk. Mensen gezien die vroeger wel afstaken nu ouder maar weer de smaak te pakken hebben. De gymzaal deels afgebrand Rijswijk, wat ik wel heb gezien is dat in dat gedeelte er geen vuurwerk werd afgestoken. Dus brandstichting.

In Zuid-Holland was het droog en een klein beetje wind, echt ideaal weer om vuurwerk af te steken! Ik heb volgens mij nog nooit zo goed weer gehad met oud en nieuw!

we hebben het hier geweldig weer gehad .
we hebben hier een mooie heldere lucht gehad .
ik heb me gisteravond prima vermaakt . :D

Back
Bovenaan