Nano Shot 360'S

Hoe kan dit maar 20 kg wegen met 25 mm. 2 Transbombers (8 cakes) wegen zo'n 28 kg. Deze box zou dan (mits alle tubes 25 mm zijn) zo rond de 35kg moeten wegen.

Hoe kan dit maar 20 kg wegen met 25 mm. 2 Transbombers (8 cakes) wegen zo'n 28 kg. Deze box zou dan (mits alle tubes 25 mm zijn) zo rond de 35kg moeten wegen.

Een 100 shots 30mm blokje ( of 144 shots 25mm ) weegt geloof ik maximaal 12KG. Heeft ook te maken met hoe erg verzwaard een cake is. Soms weegt een cake daardoor echt veel en soms dus een stuk minder.

vandaag één kunnen kopen voor een mooie prijsje bij een bevriende dealer. Ben zeer benieuwd of hij de verwachtingen waar gaat maken.:D

Zeker wel een lekkere box ,..mis alleen de echte eindfinale..als je zoveel shots in box stopt kun je er ook vast een dikke finale laten uitknallen...����

Op de demo was het geen compound maar waren het 10 losse cakes. dus ga er maar vanuit dat dit in de winkel ook zo is.

Altijd leuk toch... :D bij de eerste 5 boxen. haha, nee ik verdeel me dat altijd een beetje door de dagen heen. en we hebben dit jaar een extra dag.

Ja precies gelukkgi hebben we daar 4 dagen voor. En ondanks dat compound wat heeft vind ik het doorlonten altijd wel erg leuk om te doen ;-). Komt nog bij dat vorig jaar de vertragingen in compound me erg tegenvielen

De eerste cake is lekker all at once. Daarna kakt ie in, om vanaf de 6e of 7e cake weer op te leven.
Al met al niet de adviesprijs waard.

De nano shot is hier ook gefilmd in dit filmpje gister bij de demo van orthen

De nano shot is hier ook gefilmd in dit filmpje gister bij de demo van orthen

Vind hem eigelijk niet verkeerd over komen, lekkere rambak. Maar zou hem niet meer bestellen denk ik.

Air benders angel Dust Crown mix Fast and Furious 3

Air benders angel Dust Crown mix Fast and Furious 3

Ik vond hem tegenvallen

Back
Bovenaan